Přihlášení » Registrace » Ptejte se: +420 770 110 650


Fáze ketodiety

Hubnutí s ketodietou KetoFit se skládá ze dvou fází - fáze hubnoucí a fáze stabilizační.
Fáze hubnoucí zajístí rychlý úbytek váhy, fáze stabilizační slouží k návratu na běžnou stravu.
Doba, kterou držet jednotlivé fáze, je popsána v redukčních plánech.

Fáze hubnoucí

FÁZE HUBNOUCÍ zajistí maximální úbytek váhy.
 

  • Jíte 5 jídel KetoFit každý den
  • Jíte 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolenou zeleninu 500 g za den 

recepty ketonová dieta 

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI HUBNOUCÍ 

Vysaďte běžná jídla z jídelníčku a začněte jíst pouze proteinová jídla KetoFit. Celkem 5 jídel denně 1x za 3 hodiny. Dodržujte pitný režim min. 250–500 ml vody po každém jídle. Můžete jíst jakákoliv jídla KetoFit, všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě některých jídel v kategorii chuťovky – čtěte doporučení).

Během dvou dnů konzumace jídel KetoFit se tělo dostane do ketózy a začne spalovat tuky, hubnete
V průběhu diety nejezte jiná jídla než KetoFit a povolené druhy zeleniny. V případě porušení může dojít k přerušení ketózy – přestanete hubnout. Proto doporučujeme držet se instrukcí.

Každý den během ketonové diety můžete navíc zkonzumovat až 500 g povolených druhů zeleniny – syrové nebo vařené, ke KetoFit jídlům či mezi nimi. 
Hubnutí si tak můžete spestřit přípravou jídel z níže uvedených surovin, recepty najdete zde.

Povolená zalenina pro FÁZI HUBNOUCÍ ketonové diety

K jídlům KetoFit, nebo mezi nimi,  můžete během hubnoucí fáze konzumovat povolenou zeleninu v množství celkem 500 g za den (každý den) syrovou, nebo uvařenou.

  • zelená okurka
  • listový salát
  • ředkvička
  • ředkev
  • kedlubna
  • brokolice
  • květák
  • kapusta
  • cuketa, dýně, lilek (například mírně orestované kousky na dýňový salát)
  • řapíkatý celer
  • celer
  • kyselé zelí (pozor vyhněte se cukrovanému nálevu, např. domácí původní recept)
  • hlíva ústřičná
  • červená řepa čerstvá
  • oříšky/semínka (nesolené, nepražené – 10 g / den)
  • houby – hlíva, žampiony, hříbky – 100 g / den
  • šery rajčátka pouze 100-200 g jednou za 2-3 dny 
  • avokádo jednou za 2-3 dny
  • olivy (10 g za den)  

 

Nyní už víte do začátku vše a můžete ihned
začít. Za několik dní uvidíte výsledek.
Garancí je více než 70 000 spokojených zákaznic.

Proteinová jídla KetoFit

 

Fáze stabilizační

FÁZE STABILIZAČNÍ slouží k návratu k běžnému jídlu.
Následuje po fázi hubnoucí.
 

  • Jíte 5 jídel každý den - 3 jídla KetoFit + 2 jídla bílkovinová
  • Jíte 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolená jídla uvedená níže 

recepty ketonova dieta

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI STABILIZAČNÍ

Základ jídelníčku stále tvoří KetoFit jídla – 3x denně. Můžete jíst jakákoliv jídla KetoFit, všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě jídel v kategorii chuťovky – čtěte doporučení).

Další 2 jídla během dne si sama připravíte. Musí to být bílkovinová jídla bez sacharidů. V první části stabilizační fáze zařazujete 2x denně masové jídlo nebo mléčné výrobky. Ke konci stabilizační fáze zařaďte navíc 1x denně i sacharidové potraviny (100 g ovoce, nebo 50 g pečiva, nebo 50 g přílohy).

 

Povolená jídla pro FÁZI STABILIZAČNÍ

  • jakákoliv zelenina
  • mléčné výrobky - vše v bílé podobě – možno dochutit příchuťovou tabletou
    kefírové či acidofilní mléko 200 ml
    bílý jogurt (volte do 4% obsahu tuku) 150 g
    tvaroh 200 g
    tvrdé sýry (volte s obsahem 20-30 % tuku v sušině)  40 g
    tvarůžky 80 g
    korbáčiky 40 g
    sýr typu Cottage 150 g
  • maso
    rybí, kuřecí, krůtí, králičí, libové hovězí a vepřové (na přírodno)
    tuňák ve vlastní šťávě a tuňák v rostlinném oleji (olej slijte)
  • šunka
  • vaječný bílek 2 ks

 

Povolená sacharidová jídla ke konci stabilizační fáze - 1x denně

  • pečivo (50 g) – vícezrnné nebo celozrnné – rohlík celozrnný, rohlík sójový, žitný chléb, slunečnicový chléb, pohanková bagetka, kornspitz, kornbageta
  • nebo ovoce (100 g)
  • nebo jedna z příloh (50 g v suchém stavu) – těstoviny, rýže, bulgur, quinoa, špalda, kamut, brambory(100 g)

 

 

 

Ukázka všedního den s ketodietou KetoFit ve fázi hubnoucí

Přesvědčte se, jak snadný je každý den s ketodietou KetoFit. Spousta žen před vámi a zároveň s vámi užívá KetoFit každý den. Hubnou bez starostí a stresu. Užívají si skvělý pocit v novém těle. 

Pro vyzkoušení jsme pro vás připravili zkušební balíček KetoFit - objednat můžete zde.
 

S ketodietou od snídaně až po večeři

Každý den jíte 5 jídel KetoFit.
V intervalu 1 jídlo za 3 hodiny.
Po každém jídle ketodiety vždy vypijte 250–500 ml vlažné vody.

Jídla během dne si můžete libovolně vybírat dle chuti a oblíbenosti.
Všechna jídla KetoFit (koktejly, polévky, omelety, kaše) mají stejný redukční účinek (kromě chuťovek).

1. jídlo ketodiety: snídaně 8:00
Vynikající teplá čabajková omeleta KetoFit.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

2. jídlo ketodiety: svačina 11:00
Oblíbená rajská polévka KetoFit. Stačí zalít obsah sáčku 250 - 300 ml horké vody a rozmíchat.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

3. jídlo ketodiety: oběd 14:00
KetoFit svíčková omáčka+ sterilované celerové nudličky (nálev slijeme)
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

4. jídlo ketodiety: odpolední svačina 17:00
Sladký koktejl KetoFit s oblíbenou oříškovou nebo mandlovou příchutí.
Můžete si vybírat z více jak 25 příchutí.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

5. jídlo ketodiety: večeře 20:00
Lahodná česneková polévka. Polévku si můžete vylepšit nalámanými kousky chlebíkových krekrů.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

 

Jeden inspirativní den s ketodietou KetoFit

Detailně jsme pro vás připravili jeden kompletní den od rána až do večera.
Jaká jídla jíst a co pít, když jste doma, jak se připravit do práce či na cestu.

 

1. jídlo ketodiety: snídaně 8:00
a)
 Teplá omeleta KetoFit s pórko-sýrovou příchutí a k ní pár ředkviček. Na pití neslazený čaj nebo káva (pozor na rozpustné kávy a kávinky!). Pokud sladíte, použijte náhradní sladidlo. Po jídle vypijte 250–500 ml vlažné vody. Pokud nejste zvyklá snídat hned z rána, připravte si snídani ketodiety do plastové krabičky s sebou.

b) Sladký koktejl KetoFit s oblíbenou oříškovou příchutí, k tomu neslazený čaj nebo káva (pozor na rozpustné kávy a kávinky!). Pokud sladíte, použijte náhradní sladidlo. Po jídle vypijte 250–500 ml vlažné vody. Pokud nejste zvyklá snídat hned z rána, připravte si proteinový koktejl ketodiety s sebou do shakeru.

Vezměte si s sebou do auta i láhev pitné vody. Během ketodiety je nesmírně důležité dodržovat pitný režim a voda se vám může hodit při přípravě dalších porcí na cestách. Dále si s sebou vezměte do plastové krabičky jednu omytou salátovou okurku nebo jinou zeleninu povolenou v ketodietě. A také několik chlebíkových krekrů KetoFit. První poslouží jako odpoledni svačina, druhé bude pojistkou pro případ, že byste neměla čas na přípravu hlavního jídla. 

2. jídlo ketodiety: svačina 11:00
a) KetoFit jahodový koktejl připravený v shakeru s 220 ml vody. Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody.
b) Zalijte houbovou polévku KetoFit 250–300 ml horké vody a rozmíchejte. Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

3. jídlo ketodiety: oběd 14:00
a) Pokud jste doma, dopřejte si velikou porci teplé polévky z našeho receptáře ketodiety. Připravujte ji čerstvou, nebo pokud už na přípravu nezbývá čas, vyndejte ji z mrazáku a rozehřejte. Jako sladkou tečku si dopřejte jednu porci FitKao kakaového nápoje do ketodiety. Nebo čtvereček KetoFit Gold čokolády do ketodiety.
b) Pokud jste na cestách, připravte si porci koktejlu ketodiety KetoFit z 220 ml vody s ovocnou příchutí. Dále vypijte 250–500 ml vlažné vody. A snězte 1/2 salátové okurky.

4. jídlo ketodiety: odpolední svačina 17:00
a) KetoFit svíčková omáčka+ sterilované celerové nudličky (nálev slijeme) 
b) Zalijte rajskou polévku KetoFit 250–300 ml horké vody a rozmíchejte. Do polévky nalámejte kousky chlebíkových krekrů. Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

5. jídlo ketodiety: večeře 20:00
a)
 Orestujte plátky cukety na lžičce sádla a připravte si vynikající omeletu KetoFit s čabajkovou příchutí. 
b) Připravte si oblíbenou polévku z našich receptů, její zbytek rozdělte do menších krabiček a zamrazte jako pohotovost na další dny.

Chodíte-li pozdě spát, tj. okolo 23. hodiny a nevydržela byste bez jídla, můžete první 3 dny ketodiety zařadit 6. jídlo: noční svačina 23:00 v podobě sladkého koktejlu KetoFit s oblíbenou mandlovou příchutí. 

 

Jak vidíte, hubnutí s ketodietou je velice snadné.
Není nic jednoduššího než začít - dnes je ten správný den.

Začněte třeba zde a vyberte si jeden z výhodných balíčků.

proteinová dieta KetoFit 

 

 

 

205 hodnocení
4.9

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :)
Michaela Callcentrum
29 let „Fungujeskvěle“
Než jsem vyzkoušela proteinovou dietu KetoFit, byl to boj. Časově náročné nakupování a příprava. Můžu říct, že KetoFit opravdu funguje. Všechno to zkoumání v obchodě, kolik tuků / kalorií jaký produkt obsahuje a následnou přípravu jídel, aby bylo všechno přesně odměřené, v KetoFit nemusím vůbec řešit.
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start.
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

potravina pro zvláštní výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den