Redukční a hubnoucí plán OPTIMAL

redukční plán optimal

Pro střední redukci hmotnosti

Redukční plán OPTIMAL nabízí vyvážený poměr mezi délkou trvání a mírou úbytku na váze. Je navržen tak, abyste se s minimálním úsilím dostala na cílovou hmotnost. Redukční plán OPTIMAL se skládá ze dvou fází:

proteinová dieta KetoFit OPTIMAL

Přesný popis FÁZE HUBNOUCÍ a FÁZE STABILIZAČNÍ najdete zde.

 

Pro plán OPTIMAL doporučujeme koupit:

Balíček KetoFit, který obsahuje 144 porcí chuťově vyvážených jídel pro snadné zhubnutí a k tomu jedno balení 10 polévek KetoFit. Nic víc nebudete potřebovat. 

proteinová dieta balíček KetoFit

 

Keto balíček

Koupit keto polévky

 

Jak postupovat při redukčním plánu OPTIMAL

Redukční plán OPTIMAL se skládá ze dvou fází, které po sobě následují:

1. Fáze hubnoucí – dodržujete 2 týdny

Zajistí maximální úbytek váhy.
S fází hubnoucí můžete začít ihned.

  • Jíte 1× za 3 hodiny
  • Jíte 5 jídel KetoFit denně
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolenou zeleninu 500 g za den 

recepty ketonová dieta 

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI HUBNOUCÍ 

Vynechejte z jídelníčku běžná jídla, jezte pouze proteinová jídla KetoFit. Celkem 5 jídel denně, každé jídlo 1× za 3 hodiny. Dodržujte pitný režim 250–500 ml vody po každém jídle. Z produktů KetoFit můžete jíst kterákoliv jídla, protože všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě produktů v kategorii dezerty/chuťovky – čtěte doporučení).

Během dvou dnů konzumace jídel KetoFit se vaše tělo dostane do ketózy, přičemž začne spalovat tuky, hubnete
V průběhu diety určitě nejezte jiná jídla než KetoFit a povolené druhy zeleniny. V případě porušení dochází k přerušení ketózy – přestanete hubnout. Proto doporučujeme držet se správných instrukcí.

Každý den během ketonové diety můžete navíc zkonzumovat až 500 g zeleniny ze seznamu povolených druhů zeleniny. 
Hubnutí si tak můžete zpestřit přípravou syrové nebo vařené zeleniny ke KetoFit jídlům či mezi nimi.

TIP: KetoFit jídla můžete již od prvního dne diety libovolně kombinovat. Někdy si můžete dopřát pouze den s koktejly, někdy si přidáte do jídelníčku omeletu, kaši, polévku či tyčinku. Záleží na vaší chuti a časových možnostech. K hlavním jídlům si můžete na zahnání chuti dopřát KetoFit čokoládu Gold, FitKao či kmínové tyčinky. 

Proteinová jídla KetoFit

2. Fáze stabilizační – dodržujete 4 týdny

Fáze stabilizační slouží k návratu k běžnému jídlu.
Následuje po fázi hubnoucí.
 

Slouží k upevnění nové hmotnosti během návratu k běžné stravě. Následuje po fázi hubnoucí. Během fáze stabilizační stále dochází k úbytku na váze, i když pomaleji.
 

  • Jíte 5 jídel denně, z toho 3 jídla KetoFit + 2 bílkovinová jídla z receptáře
  • Jíte stále 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolená jídla uvedená v receptáři

recepty ketonova dieta

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI STABILIZAČNÍ

Základ jídelníčku stále tvoří KetoFit jídla, a to 3× denně. Z produktů KetoFit můžete jíst kterákoliv jídla, všechna mají na hubnutí stejný účinek (kromě produktů v kategorii dezerty/chuťovky – čtěte doporučení).

Další 2 jídla během dne si připravíte z receptáře z vlastních ingrediencí. Musí to být bezpodmínečně bílkovinová jídla bez sacharidů. V první části stabilizační fáze zařazujete 2× denně masové jídlo nebo mléčné výrobky. Ke konci stabilizační fáze už můžete navíc 1× denně i sacharidové potraviny (100 g ovoce, nebo 50 g pečiva, nebo 50 g přílohy).

Keto dieta fáze stabilizační

 

Striktní fáze stabilizační
Pokud chcete, můžete dodržovat striktní fázi stabilizační, kdy jíte pouze jídla KetoFit + neomezeně zeleninu.

Pozor! Běžné potraviny, které nejsou uvedeny v seznamu povolených potravin vyřadí účinek KetoFit na 1–2 dny.

 

Chcete zhubnout ještě více? Vyzkoušejte redukční plán MAXI.

proteinová dieta KetoFit redukční plán MAXI