Ptejte se: +420 770 110 650


Fáze a průběh ketodiety

Hubnutí s ketodietou KetoFit se skládá ze dvou fází: fáze hubnoucí a fáze stabilizační.
Fáze hubnoucí zajístí rychlý úbytek váhy, fáze stabilizační slouží k návratu k běžné stravě.

1. Fáze hubnoucí

Zajistí maximální úbytek váhy.
Délka fáze hubnoucí je uvedena níže v tabulce s redukčními plány.

 

  • Jíte 5 jídel KetoFit každý den
  • Jíte 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolenou zeleninu 500 g za den 

recepty ketonová dieta 

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI HUBNOUCÍ 

Vysaďte běžná jídla z jídelníčku a začněte jíst pouze proteinová jídla KetoFit. Celkem 5 jídel denně 1x za 3 hodiny. Dodržujte pitný režim min. 250–500 ml vody po každém jídle. Můžete jíst jakákoliv jídla KetoFit, všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě některých jídel v kategorii chuťovky – čtěte doporučení).

Během dvou dnů konzumace jídel KetoFit se tělo dostane do ketózy a začne spalovat tuky, hubnete
V průběhu diety nejezte jiná jídla než KetoFit a povolené druhy zeleniny. V případě porušení může dojít k přerušení ketózy – přestanete hubnout. Proto doporučujeme držet se instrukcí.

Každý den během ketonové diety můžete navíc zkonzumovat až 500 g povolených druhů zeleniny – syrové nebo vařené, ke KetoFit jídlům či mezi nimi. 
Hubnutí si tak můžete spestřit přípravou jídel z níže uvedených surovin, recepty najdete zde.

 

Jak si připravit jídla KetoFit:

Příprava s vodou 

(jako doplněk stravy)
Příprava keto jídel KetoFit v kombinaci s vodou zesiluje hubnoucí efekt. Je vhodné zařadit při nižším stupni obezity. Doporučujeme jídla KetoFit kombinovat během dne s jídly uvedenými v receptáři KetoFit, nebo se poradit s naším výživovým poradcem.
Obsah sacharidů v 1 porci s vodou: od 1,3 g (dle typu jídla)

Příprava s mlékem

(jako náhrada celodenní stravy určená k hubnutí)
Příprava keto jídel KetoFit s použitím mléka mírně zpomaluje účinek hubnutí. Doporučujeme při vyšším stupni obezity, kdy je hubnutí přirozeně velmi rychlé. Rychlost hubnutí je vhodné zpomalit, aby nedošlo k přetížení organismu.
Obsah sacharidů v 1 porci s mlékem: od 6,9 g (dle typu jídla)

 

Povolená zalenina a suroviny pro FÁZI HUBNOUCÍ ketonové diety

K jídlům KetoFit, nebo mezi nimi,  můžete během hubnoucí fáze konzumovat povolenou zeleninu v množství celkem 500 g za den (každý den) syrovou, nebo uvařenou.

  • zelená okurka
  • listový salát
  • ředkvička
  • ředkev
  • kedlubna
  • brokolice
  • květák
  • kapusta
  • cuketa, dýně, lilek (například mírně orestované kousky na dýňový salát)
  • řapíkatý celer
  • celer
  • kyselé zelí (pozor vyhněte se cukrovanému nálevu, např. domácí původní recept)
  • hlíva ústřičná
  • červená řepa čerstvá
  • houby – hlíva, žampiony, hříbky – 100 g / den
  • olivy (10 g za den)
  • povolené oleje: olivový, kokosový, sezamový, dýňový, avokádový – pouze pokapat
  • koření dle chuti (nesmí obsahovat cukr, sacharidy)
  • čerstvé bylinky a koření: koriandr, bazalka, petržel, kopr

 

Další doporučení a tipy

  • Vážíte-li do 70 kg můžete zvolit jen 4 produkty denně plus jedno jídlo (tvarůžky, mozzarella, šunka + zelenina) dopoledne
  • Vážíte-li přes 100 kg a máte větší hlad, můžete jíst 6 produktů denně + zeleninu
  • Cvičení v hubnoucí fázi první 2 týdny nedoporučujeme, může porušit ketózu
  • Je vhodný větší přísun soli, protože tělo přichází o více minerálů
  • Doporučujeme zařadit magnesii

 

Nyní už víte do začátku vše a můžete ihned
začít. Za několik dní uvidíte výsledek.
Garancí je více než 85 000 spokojených zákaznic.

Proteinová jídla KetoFit

 

2. Fáze stabilizační

Slouží k návratu k běžné stravě. Během fáze stabilizační stále dochází k úbytku váhy, ale pomaleji.
Následuje po fázi hubnoucí. Délka fáze stabilizační je uvedena níže v tabulce s redukčními plány.
 

  • Jíte 5 jídel každý den - 3 jídla KetoFit + 2 jídla bílkovinová
  • Jíte 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolená jídla uvedená níže 

recepty ketonova dieta

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI STABILIZAČNÍ

Základ jídelníčku stále tvoří KetoFit jídla – 3x denně. Můžete jíst jakákoliv jídla KetoFit, všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě jídel v kategorii chuťovky – čtěte doporučení).

Další 2 jídla během dne si sama připravíte. Musí to být bílkovinová jídla bez sacharidů. V první části stabilizační fáze zařazujete 2x denně masové jídlo nebo mléčné výrobky. Ke konci stabilizační fáze zařaďte navíc 1x denně i sacharidové potraviny (100 g ovoce, nebo 50 g pečiva, nebo 50 g přílohy).

Striktní fáze sabilizační
Pokud chcete, můžete dodržovat striktní fázi stabilizační, kdy jíte pouze jídla KetoFit + neomezeně zeleninu.

 

Povolená jídla pro FÁZI STABILIZAČNÍ

Suroviny můžete kombinovat, ale jedno jídlo nesmí přesahovat 600 kj + zelenina

  • jakákoliv zelenina a suroviny z fáze hubnoucí
  • mléčné výrobky - vše v bílé podobě – možno dochutit příchuťovou tabletou
    kefírové či acidofilní mléko 200 ml
    bílý jogurt (volte do 4% obsahu tuku) 150 g
    tvaroh 200 g
    tvaroh odtučněný 200 g
    tvrdé sýry (volte s obsahem 20-30 % tuku v sušině)  40 g
    tvarůžky 80 g
    korbáčiky 40 g
    sýr typu Cottage 150 g
    přírodní kozí sýr 70 g
    ovčí sýr přírodní 50 g
    zakysaná smetana 12% 80 g
    mozzarella light 80 g
  • uzené tofu 100 g
  • tempeh 50 g
  • maso v syrovém stavu 100 g 
    rybí, kuřecí, krůtí, králičí, libové hovězí
    tuňák ve vlastní šťávě a tuňák v rostlinném oleji (olej slijte)

  • kuřecí nebo krůtí šunka min 80% masa a bez lepku 100 g
  • vaječný bílek 2 ks
  • menší vejce natvrdo 2 ks 
  • oleje: olivový, kokosový, sezamový, dýňový, avokádový
  • koření dle chuti (nesmí obsahovat cukr, sacharidy)
  • čerstvé bylinky a koření: koriandr, bazalka, petržel, kopr
  • ořechy 10 g denně

 

Ke konci stabilizační fáze povolená sacharidová jídla - 1x denně (pouze v době oběda)

  • pečivo 50 g – vícezrnné nebo celozrnné – rohlík celozrnný, rohlík sójový, žitný chléb, slunečnicový chléb, pohanková bagetka, kornspitz, kornbageta
  • nebo ovoce 100 g
    avokáda 80 g
  • nebo jedna z příloh (50 g v suchém stavu) – těstoviny, rýže, bulgur, quinoa, špalda, kamut, brambory(100 g)

 

Redukční plány
vyberte si, kolik chcete zhubnout

REDUKČNÍ PLÁN SOFT

REDUKČNÍ PLÁN OPTIMAL

REDUKČNÍ PLÁN MAXI

REDUKČNÍ PLÁN MAXI PLUS

 

 recepty ketonová dieta KetoFIt

 

 

 

 

Ukázka všedního den s ketodietou KetoFit ve fázi hubnoucí

Přesvědčte se, jak snadný je každý den s ketodietou KetoFit. Spousta žen před vámi a zároveň s vámi užívá KetoFit každý den. Hubnou bez starostí a stresu. Užívají si skvělý pocit v novém těle. 

Pro vyzkoušení jsme pro vás připravili zkušební balíček KetoFit - objednat můžete zde.
 

S ketodietou od snídaně až po večeři

Každý den jíte 5 jídel KetoFit.
V intervalu 1 jídlo za 3 hodiny.
Po každém jídle ketodiety vždy vypijte 250–500 ml vlažné vody.

Jídla během dne si můžete libovolně vybírat dle chuti a oblíbenosti.
Všechna jídla KetoFit (koktejly, polévky, omelety, kaše) mají stejný redukční účinek (kromě chuťovek).

1. jídlo ketodiety: snídaně 8:00
Vynikající teplá čabajková omeleta KetoFit.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

2. jídlo ketodiety: svačina 11:00
Oblíbená rajská polévka KetoFit. Stačí zalít obsah sáčku 250 - 300 ml horké vody a rozmíchat.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

3. jídlo ketodiety: oběd 14:00
KetoFit svíčková omáčka+ sterilované celerové nudličky (nálev slijeme)
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

4. jídlo ketodiety: odpolední svačina 17:00
Sladký koktejl KetoFit s oblíbenou oříškovou nebo mandlovou příchutí.
Můžete si vybírat z více jak 25 příchutí.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

5. jídlo ketodiety: večeře 20:00
Lahodná česneková polévka. Polévku si můžete vylepšit nalámanými kousky chlebíkových krekrů.
Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

 

Jeden inspirativní den s ketodietou KetoFit

Detailně jsme pro vás připravili jeden kompletní den od rána až do večera.
Jaká jídla jíst a co pít, když jste doma, jak se připravit do práce či na cestu.

 

1. jídlo ketodiety: snídaně 8:00
a)
 Teplá omeleta KetoFit s pórko-sýrovou příchutí a k ní pár ředkviček. Na pití neslazený čaj nebo káva (pozor na rozpustné kávy a kávinky!). Pokud sladíte, použijte náhradní sladidlo. Po jídle vypijte 250–500 ml vlažné vody. Pokud nejste zvyklá snídat hned z rána, připravte si snídani ketodiety do plastové krabičky s sebou.

b) Sladký koktejl KetoFit s oblíbenou oříškovou příchutí, k tomu neslazený čaj nebo káva (pozor na rozpustné kávy a kávinky!). Pokud sladíte, použijte náhradní sladidlo. Po jídle vypijte 250–500 ml vlažné vody. Pokud nejste zvyklá snídat hned z rána, připravte si proteinový koktejl ketodiety s sebou do shakeru.

Vezměte si s sebou do auta i láhev pitné vody. Během ketodiety je nesmírně důležité dodržovat pitný režim a voda se vám může hodit při přípravě dalších porcí na cestách. Dále si s sebou vezměte do plastové krabičky jednu omytou salátovou okurku nebo jinou zeleninu povolenou v ketodietě. A také několik chlebíkových krekrů KetoFit. První poslouží jako odpoledni svačina, druhé bude pojistkou pro případ, že byste neměla čas na přípravu hlavního jídla. 

2. jídlo ketodiety: svačina 11:00
a) KetoFit jahodový koktejl připravený v shakeru s 220 ml vody. Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody.
b) Zalijte houbovou polévku KetoFit 250–300 ml horké vody a rozmíchejte. Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

3. jídlo ketodiety: oběd 14:00
a) Pokud jste doma, dopřejte si velikou porci teplé polévky z našeho receptáře ketodiety. Připravujte ji čerstvou, nebo pokud už na přípravu nezbývá čas, vyndejte ji z mrazáku a rozehřejte. Jako sladkou tečku si dopřejte jednu porci FitKao kakaového nápoje do ketodiety. Nebo čtvereček KetoFit Gold čokolády do ketodiety.
b) Pokud jste na cestách, připravte si porci koktejlu ketodiety KetoFit z 220 ml vody s ovocnou příchutí. Dále vypijte 250–500 ml vlažné vody. A snězte 1/2 salátové okurky.

4. jídlo ketodiety: odpolední svačina 17:00
a) KetoFit svíčková omáčka+ sterilované celerové nudličky (nálev slijeme) 
b) Zalijte rajskou polévku KetoFit 250–300 ml horké vody a rozmíchejte. Do polévky nalámejte kousky chlebíkových krekrů. Po ketodietě vypijte 250–500 ml vlažné vody. 

5. jídlo ketodiety: večeře 20:00
a)
 Orestujte plátky cukety na lžičce sádla a připravte si vynikající omeletu KetoFit s čabajkovou příchutí. 
b) Připravte si oblíbenou polévku z našich receptů, její zbytek rozdělte do menších krabiček a zamrazte jako pohotovost na další dny.

Chodíte-li pozdě spát, tj. okolo 23. hodiny a nevydržela byste bez jídla, můžete první 3 dny ketodiety zařadit 6. jídlo: noční svačina 23:00 v podobě sladkého koktejlu KetoFit s oblíbenou mandlovou příchutí. 

 

Jak vidíte, hubnutí s ketodietou je velice snadné.
Není nic jednoduššího než začít - dnes je ten správný den.

Začněte třeba zde a vyberte si jeden z výhodných balíčků.

proteinová dieta KetoFit 

 

 

 

240 hodnocení
4.7

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den