Redukční a hubnoucí plán MAXI

Redukční plán Maxi

Pro velkou redukci hmotnosti

Chcete zcela změnit životní styl a získat novou postavu? S redukčním plánem MAXI se snadno a rychle dostanete na cílovou váhu. Stačí 9 týdnů jíst jen jídla KetoFit. Není nutné sportovat. Hubnutí s KetoFit je velmi snadné, můžete začít již dnes.

proteinová dieta KetoFit MAXI

Přesný popis jak postupovat, najdete níže na stránce. 

Pro plán MAXI doporučujeme koupit:

Výhodné balíčky KetoFit, které obsahují celkem 249 porcí chutných a vyvážených jídel pro snadné zhubnutí. Nic víc nebudete potřebovat.

proteinová dieta balíček KetoFit

 

Keto balíček

 

Podrobný popis redukčního plánu MAXI

Redukční plán MAXI se skládá ze dvou fází, které po sobě následují:

Fáze hubnoucí – dodržujete 4 týdny

Zajistí maximální úbytek váhy.
S fází hubnoucí můžete začít ihned.

  • Jíte 1× za 3 hodiny
  • Jíte 5 jídel KetoFit denně
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolenou zeleninu 500 g za den 

recepty ketonová dieta 

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI HUBNOUCÍ 

Vynechejte z jídelníčku běžná jídla, jezte pouze proteinová jídla KetoFit. Celkem 5 jídel denně, každé jídlo 1× za 3 hodiny. Dodržujte pitný režim 250–500 ml vody po každém jídle. Z produktů KetoFit můžete jíst kterákoliv jídla, protože všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě produktů v kategorii dezerty/chuťovky – čtěte doporučení).


Během dvou dnů konzumace jídel KetoFit se vaše tělo dostane do ketózy, přičemž začne spalovat tuky, hubnete
V průběhu diety určitě nejezte jiná jídla než KetoFit a povolené druhy zeleniny. V případě porušení dochází k přerušení ketózy – přestanete hubnout. Proto doporučujeme držet se správných instrukcí.

Každý den během ketonové diety můžete navíc zkonzumovat až 500 g zeleniny ze seznamu povolených druhů zeleniny. 
Hubnutí si tak můžete zpestřit přípravou syrové nebo vařené zeleniny, ke KetoFit jídlům či mezi nimi. Recepty najdete zde.

Seznam povolené zeleniny

TIP: KetoFit jídla můžete již od prvního dne diety libovolně kombinovat. Někdy si můžete dopřát pouze den s koktejly, někdy si přidáte do jídelníčku omeletu, kaši, polévku či tyčinku. Záleží na vaší chuti a časových možnostech. K hlavním jídlům si můžete na zahnání chuti dopřát KetoFit čokoládu, FitKao či kmínové tyčinky. 

Fáze stabilizační – dodržujete 5 týdnů

Fáze stabilizační slouží k návratu k běžnému jídlu.
Následuje po fázi hubnoucí.
 

Slouží k upevnění nové hmotnosti během návratu k běžné stravě. Následuje po fázi hubnoucí. Během fáze stabilizační stále dochází k úbytku na váze, i když pomaleji.
 

  • Jíte 5 jídel denně, z toho 3 jídla KetoFit + 2 bílkovinová jídla z receptáře
  • Jíte stále 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolená jídla uvedená v receptáři

recepty ketonova dieta

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI STABILIZAČNÍ

Základ jídelníčku stále tvoří KetoFit jídla, a to 3× denně. Z produktů KetoFit můžete jíst kterákoliv jídla, všechna mají na hubnutí stejný účinek (kromě produktů v kategorii dezerty/chuťovky – čtěte doporučení).


Další 2 jídla během dne si připravíte z receptáře z vlastních ingrediencí. Musí to být bezpodmínečně bílkovinová jídla bez sacharidů. V první části stabilizační fáze zařazujete 2× denně masové jídlo nebo mléčné výrobky. Ke konci stabilizační fáze už můžete navíc 1× denně i sacharidové potraviny (100 g ovoce, nebo 50 g pečiva, nebo 50 g přílohy).

Keto dieta fáze stabilizační

Striktní fáze stabilizační
Pokud chcete, můžete dodržovat striktní fázi stabilizační, kdy jíte pouze jídla KetoFit + neomezeně zeleninu.

TIP: Základ jídelníčku ve stabilizační fázi tvoří stále KetoFit jídla. Postupně KetoFit jídla nahrazujete jinými bílkovinnými jídly. Recepty pro tato jídla.

Pozor! Běžné potraviny, které nejsou uvedeny v seznamu povolených potravin vyřadí účinek KetoFit hubnutí na 1–2 dny.

 

 

Chcete zhubnout ještě více? 

proteinová dieta KetoFit redukční plán MAXI PLUS