Ptejte se: +420 770 110 650


Redukční a hubnoucí plán MAXI
proteinová dieta KetoFit OPTIMALproteinová dieta KetoFit OPTIMAL


Pro velkou redukci hmotnosti

Chcete zcela změnit životní styl a získat novou postavu? S redukčním plánem MAXI se snadno a rychle dostanete na cílovou váhu. Stačí 9 týdnů jíst jen jídla KetoFit.
Hubnutí s KetoFit je velmi snadné, můžete začít již dnes.

proteinová dieta KetoFit MAXI

Přesný popis jak postupovat, najdete níže na stránce. 

Pro plán MAXI doporučujeme koupit:

Výhodné balíčky KetoFit, které obsahují celkem 249 porcí chuťově vyvážených jídel pro snadné zhubnutí. Nic víc nebudete potřebovat.


proteinová dieta balíček KetoFit

proteinové polévky KetoFit

 

 

Podrobný popis redukčního plánu MAXI

Redukční plán MAXI se skládá ze dvou fází, které po sobě následují:

Fáze hubnoucí - dodržujete 4 týdny

Zajistí maximální úbytek váhy.
S fází hubnoucí můžete začít ihned.

  • Jíte 5 jídel KetoFit každý den
  • Jíte 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolenou zeleninu 500 g za den 

recepty ketonová dieta 

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI HUBNOUCÍ 

Vysaďte běžná jídla z jídelníčku a začněte jíst pouze proteinová jídla KetoFit. Celkem 5 jídel denně 1x za 3 hodiny. Dodržujte pitný režim min. 250–500 ml vody po každém jídle. Můžete jíst jakákoliv jídla KetoFit, všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě palačinek a svíčkové omáčky - čtěte doporučení).

Během dvou dnů konzumace jídel KetoFit se tělo dostane do ketózy a začne spalovat tuky, hubnete
V průběhu diety nejezte jiná jídla než KetoFit a povolené druhy zeleniny. V případě porušení může dojít k přerušení ketózy – přestanete hubnout. Proto doporučujeme držet se instrukcí.

Každý den během ketonové diety můžete navíc zkonzumovat až 500 g povolených druhů zeleniny – syrové nebo vařené, ke KetoFit jídlům či mezi nimi. 
Hubnutí si tak můžete spestřit přípravou jídel povolených surovin, recepty najdete zde.

Seznam povolené zeleniny

TIP: KetoFit jídla můžete již od prvního dne diety libovolně kombinovat. Někdy si můžete dopřát pouze den s koktejly, někdy si přidáte do jídelníčku omeletu, kaši, polévku či tyčinku. Záleží na vaší chutia časových možnostech. K hlavním jídlům si můžete na zahnání chuti dopřát KetoFit čokoládu Gold, FitKao či chlebíkový krekr. 

Fáze stabilizační - dodržujete 5 týdnů

Fáze stabilizační slouží k návratu k běžnému jídlu.
Následuje po fázi hubnoucí.
 

  • Jíte 5 jídel každý den - 3 jídla KetoFit + 2 jídla bílkovinová
  • Jíte 1x za 3 hodiny
  • Vypijte 3 litry vody denně
  • Můžete konzumovat povolená jídla uvedená níže 

recepty ketonova dieta

Co jíst a jak postupovat ve FÁZI STABILIZAČNÍ

Základ jídelníčku stále tvoří KetoFit jídla – 3x denně. Můžete jíst jakákoliv jídla KetoFit, všechna mají stejný účinek na hubnutí (kromě palačinek a svíčkové omáčky - čtěte doporučení).

Další 2 jídla během dne si sama připravíte. Musí to být bílkovinová jídla bez sacharidů. V první části stabilizační fáze zařazujete 2x denně masové jídlo nebo mléčné výrobky. Ke konci stabilizační fáze zařaďte navíc 1x denně i sacharidové potraviny (100 g ovoce, nebo 50 g pečiva, nebo 50 g přílohy).

Seznam povolených jídel a surovin 

TIP: Základ jídelníčku ve stabilizační fázi stále tvoří KetoFit jídla. Postupně KetoFit jídla nahrazujete jinými bílkovinnými jídly. Recepty pro tato jídla najdete na  www.ketofit.cz/recepty-pro-lehkou-peci. Nejdříve do jídelníčku zařazujete masové jídlo a mléčný výrobek. Ke konci stabilizační fáze zařazujete i sacharidové potraviny.

Pozor! Běžné potraviny, které nejsou uvedeny v seznamu povolených potravin vyřadí účinek KetoFit na 1–2 dny.

 

 

Chcete zhubnout ještě více? 

proteinová dieta KetoFit redukční plán MAXI PLUS

 

 

12562 hodnocení
4.6

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky redukčního programu nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.hurahubnu.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

potravina pro zvláštní výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den