Začněte hubnout výhodně >> SLEVA  38 % <<

Redukční a hubnoucí plán SOFT

Plán keto diety fáze 1Plán keto diety fáze 1


Ideální pro mírnou redukci hmotnosti

Trápí vás pouze lehká nadváha a nedaří se vám dlouhodobě zhubnout? Redukční plán SOFT je ideální pro mírnou redukci hmotnosti a pomůže vám dostat se na vaši vysněnou váhu. Stačí pouhé 4 týdny s jídly Ketofit.

Plásn soft keto diety


F1 – První fáze hubnutí

Zajistí maximální úbytek váhy. Během pár dní nastartujete svůj metabolismus a začnete cestu za svou vysněnou figurou.

Tuto fázi dodržujte 1 týden.

Co jíst a jak postupovat v F1 

Vynechejte z jídelníčku běžná jídla a spolehněte se pouze na proteinová jídla Ketofit.

  • Celkem budete jíst 5 jídel Ketofit denně, vždy po třech hodinách (jídla můžete libovolně kombinovat).

  • Dodržujte pitný režim 2,5–3 litry tekutin denně (vypijte 250–500 ml vody po každém jídle). 

  • Vyberte si kterákoliv jídla Ketofit určená pro F1, všechna mají stejný účinek na hubnutí. Najdete je snadno v našem e-shopu.

  • Můžete konzumovat až 500 g povolené zeleniny.


Během dvou dnů konzumace jídel Ketofit se vaše tělo dostane do ketózyzačne spalovat tuky a vy hubnete.

V průběhu diety jezte pouze pokrmy Ketofit a povolené druhy zeleniny. V případě porušení tohoto pravidla dochází k přerušení ketózy – přestanete hubnout. Proto doporučujeme dodržovat instrukce, které vás dovedou k vaší cílové váze.

Během ketonové diety smíte navíc každý den sníst až 500 g povolené zeleniny. Keto jídelníček si tak můžete zpestřit syrovou nebo vařenou zeleninou, která poslouží jako příloha ke Ketofit jídlům nebo jako samostatný chod mezi jídly Ketofit. (Zelenina nenahrazuje porci jídla Ketofit.)

První fázi hubnutí si můžete prodloužit, ale nezapomeňte, že ji není vhodné dodržovat déle než tři týdny bez porady s lékařem.

Seznam povolené zeleniny v F1

Načerpejte inspiraci z našich receptů pro F1


1. fáze keto diety1. fáze keto diety

Tip: Ketofit jídla můžete libovolně kombinovat již od prvního dne diety. Někdy si můžete dopřát den pouze s koktejly, jindy si přidáte do jídelníčku omeletu, kaši, polévku nebo proteinovou tyčinku – záleží především na vaší chuti a časových možnostech. Abyste zahnaly „chuť na něco dobrého“, můžete si mezi hlavními jídly dopřát Ketofit čokoládu, FitKao, vafle v čokoládové polevě, kmínové tyčinky nebo rozmarýnové krekry.


F2 – Druhá fáze hubnutí

Následuje po hubnoucí fázi F1 a vracíte se během ní k běžnému jídlu. Slouží k upevnění nové hmotnosti a naučí vás připravovat jídla, se kterými si snadno udržíte svou vysněnou figuru. I během druhé fáze dochází k úbytku na váze, i když pomaleji.

Tuto fázi dodržujte 3 týdny.

Co jíst a jak postupovat v F2

Základ jídelníčku stále tvoří jídla Ketofit, ale během dne si připravíte i vlastní jídla z běžných (povolených) ingrediencí.

  • 3x denně jíte jídla Ketofit. Můžete si vybrat kterýkoliv z produktů určených pro F1 a F2.

  • Další 2 jídla během dne si připravíte z vlastních ingrediencí. Musí se jednat o bílkovinová jídla bez sacharidů. V první části F2 zařaďte 2x denně masové jídlo nebo mléčné výrobky. Ke konci druhé fáze už smíte jednou za den jíst i sacharidové potraviny (můžete si vybrat buď 100 g ovoce, nebo třeba 50 g pečiva, případně 50 g přílohy). Podrobné množství najdete zde.

  • Jezte 1x za 3 hodiny.
  • Stále dodržujte pitný režim 2,5–3 litry tekutin denně (vypijte 250–500 ml vody po každém jídle).

  • Doporučujeme zařadit i oblíbený sport, který vám pomůže udržet novou váhu a dodá radost ze života.


Seznam povolené zeleniny a surovin v F2

Keto recepty pro F2


2. fáze keto diety2. fáze keto diety


Pozor
! Běžné potraviny, které nejsou uvedené v seznamu povolených jídel, vyřadí účinek Ketofit na 1–2 dny.

Striktní druhá fáze

Pokud chcete pokračovat v rychlejším tempu hubnutí, můžete dodržovat striktní druhou fázi: jíte pouze jídla Ketofit (5x denně) a k nim zeleninu v neomezeném množství.

Zajímalo by vás více informací o keto dietě? Podívejte se do kategorie nejčastějších dotazů.


Chci zhubnout s redukčním plánem softKoupit jídla Ketofit balíček