Máte dotaz? Ozvěte se.

+420 770 110 650 Po-Čt: 8:00-16:30 Pá: 8.00-15:30

Jak nepřibrat na dovolené

Chystáte se na týden k moři a chcete si dovolenou pořádně užít? Ale co váha, ohrozím ketózu? Zastavím hubnutí? Nebo snad přiberu? Nemusíte se vůbec obávat, s KetoFit si dovolenou maximálně užijete,bu

Chystáte se na týden k moři a chcete si dovolenou pořádně užít? 
Ale co váha, ohrozím ketózu? Zastavím hubnutí? Nebo snad přiberu? 
Nemusíte se vůbec obávat, s KetoFit si dovolenou maximálně užijete,
budete se cítit fit, plni energie a ještě půjde váha dolů.

Bude Vám k tomu stačit těchto
7 tipů jak nepřibrat na dovolené:

  • pravidelně každý den vypijte 3 litry vody
  • jezte 5x denně (můžete zařadit i 6 jídlo, pokud jdete pozdě spát)
  • půjdete-li s přáteli na drink do restaurace/baru, dejte si lehký vinný střik (1dcl suchého bílého vína + voda)
  • na jídlo v restauraci si objednejte maso na přírodno se zeleninou (salát, okurka, rukola a další viz. povolená zelenina). Že ho nemají v menu? Nevadí, zeptejte se, určitě vám vyjdou vstříc a připraví.
  • sladkosti nahraďte proteinovými tyčinkami, nebo si připravte Panna cottu - zabere jen 3 minutky, zmrzlinu nahraďte Keto Ice cream KetoFit.
  • na celodenní výlet si nachystejte proteinové, sladké, nebo slané tyčinky, croissant, nakrájenou zeleninu, koktejl - vždy budete mít jídlo po ruce a nic vás nepřekvapí
  • dopřejte si každý den pohyb - ranní procházka / běh při východu slunce vás nabije energií, každodenním plaváním si procvičíte celé tělo, jízda na kole je ideální pro podporu kardiovaskulárního sytému.

S těmito pravidly si udržíte velmi nízký příjem sacharidů a neohrozíte svou fit postavu a hubnutí. Doporučujeme při keto hubnutí, low carb stravování a pokud chcete prožít zdravou dovolenou a udělat něco pro své tělo.

Seznam povolených a doporučených jídel najdete zde.
Pokud budete mít čas si uvařit, vyzkoušejte některé z našich proteinových receptů na rychlá  chutná jídla. Snadno si je připravíte i na dovolené a celá rodina si pochutnáte.

Celý den na dovolené pak může vypadat takto:

  • Snídaně: proteinový koktejl s příchutí cappuccino
  • Svačina: proteinová tyčinka kokos-banán
  • Oběd v restauraci: přírodní kuřecí plátek s letním salátem, na pití voda s ledem, citrónem a mátou
  • Svačina: Croissant KetoFit
  • Večeře: houbová polévka se žampiony, keto chleba

Ať nemusíte nic složitě vybírat připravili jsme pro vás VYLEPŠENÝ BALÍČEK VÝLETNÍK, ve kterém budete mít vše připravené na 7-10 denní dovolenou.

S proteinovými jídly KetoFit úspěšně zhublo
více jak 100 000 žen v ČR a SR.


Podívejte se na jejich příběhy zde.