Až 60%  SLEVY >> BLACK FRIDAY  >>

Jaké ovoce jíst při keto dietě?

Ovoce je stejně jako zelenina nabité prospěšnými vitamíny, minerály a vlákninou. Bohužel, v jeho složení ale také najdete vysoký obsah sacharidů. Proto se většina druhů ovoce při ketonové dietě zpravidla nedoporučuje zařazovat do redukčního jídelníčku. 


Jaké ovoce jíst při keto dietě?

Seznam povoleného ovoce při keto dietě

Milujete chuť sladkého ovoce a při hubnutí vám chybí? Tak to vás určitě potěšíme. Produkty KetoFit® mají nejnižší obsah sacharidů mezi keto dietami. Co to pro vás znamená? Denní příjem sacharidů s jídly KetoFit je velmi nízký a zbývá tak prostor i pro vybrané ovoce. Pokud budete shazovat kila s redukčním plánem KetoFit®, můžete jíst dietní ovoce klidně každý den. Jaké je to konkrétně?

  • borůvky* (max. 50 g denně),

  • maliny* (max. 30 g denně),

  • jahody* (max. 60 g denně),

  • červený rybíz* (max. 30 g denně).

 *Vyberte vždy jen jednu porci ovoce/džemu denně.

TIP: Ovoce můžete jíst samostatně, nebo ho kombinovat s produkty KetoFit®. Vyzkoušejte některých z našich vynikajících receptů. Třeba ten na keto nanuk, který vás zaručeně osvěží v horkém letním počasí.


Seznam povoleného ovoce při keto dietě

Další vhodné ovoce při bezsacharidové dietě ve formě džemů bez cukru

Ideální variantou, jak si pochutnat na ovoci a přitom neřešit obsah sacharidů, jsou naše nízkosacharidové džemy. Jejich chuť je vyladěná k dokonalosti. Neobsahují konzervanty, umělá sladidla a barviva. Zaručeně ale obsahují 100 % ovoce. Navíc jsou bez přidaného cukru, takže si je můžete dát už v hubnoucí fázi (max. 50 g denně). Přidejte je třeba na proteinové palačinkyextra semínkový keto chléb, keto croissant nebo do panna cotty.

Na jakých nízkosacharidových džemech si můžete pochutnat?

*Vyberte vždy jen jednu porci ovoce/džemu denně.

Můžu si dopřát smoothie z ovoce během držení keto diety?

Klasické ovocné smoothie z obchodu, nebo smoothie připravené z čerstvého ovoce, se do keto diety nehodí. Obsahuje totiž vysoké množství cukrů a a zastavilo by ketózu a hubnutí. Není ale nutné si smoothie při hubnutí úplně zakazovat. Stačí vyměnit smoothie plné cukru za proteinové smoothie KetoFit®. Jsme si jisti, že si ho zamilujete. Má bohatou ovocnou chuť a je připravené během pár minut. Obsahuje pouze 3,6 g sacharidů a téměř žádný cukr. Navíc vás zasytí, protože obsahuje vysoký podíl bílkovin. Dokonce nahradí i oběd.

Smoothie KetoFit do keto diety

Vhodné ovoce při low carb dietě

Množství ovoce při držení low carb diety můžete mírně zvýšit. Denně si můžete dát 100 až 150 g ovoce vhodného do keto diety, nebo nízkosacharidového džemu KetoFit®. Ostatní doporučení ohledně konzumace ovoce je u low carb diety stejné jako u keto diety. 

Co dalšího můžete jíst při low carb dietě? Přinášíme vám několik tipů na low carb snídaně a low carb obědy. Budete překvapeni, jak vynikající a jednoduchá jídla si můžete připravit během pár minut ve vaší kuchyni. 

TIP 1: Ovoce má v jídelníčku své nenahraditelné místo. Chcete se o něm dozvědět více? Pokračujte zde.
Jakou zeleninu

TIP 2: Jakou zeleninu jíst při keto dietě

Na hubnutí nebudete sami!

Přidejte se k nám, vzájemně se podporujeme, sdílíme recepty, výsledky a zkušenosti. Hubnutí je hned snadnější.

Přidat se do skupiny

Podpora / recepty / příběhy
Zeptejte se reálných uživatelek, jak jsou spokojené s KetoFit, jak se jim daří hubnout, kolik kilo zhubly.

Neváhejte začít nový štíhlejší život

Přes 100 000 proměn v ČR a SR. Inspirujte se ženami, které už dosáhly své vysněné váhy.

Hýčkejte se těmi nejlepšími jídly

Pravá česká chuť

Speciálně pro ženy

Extra účinek při hubnutí

Zlepšují pleť, vlasy a nehty

Proč hubnout s kvalitnejším KetoFit?