Ptejte se: +420 770 110 650


TOP 10 receptů na low carb snídaně

Co ke snídani, když řešíte postavu, nebo se snažíte zhubnout? Nejlepší volba je určitě nízkosacharidová strava. A proto vám představíme osvědčené low carb recepty na skvělé fitness snídaně.

Ale nebojte, nebudeme vás trápit jídlem bez chuti! Tyto zdravé snídaně si užijete, ať už preferujete sladké, nebo slané.

low carb snídaně 10 skvělých tipů

Proč právě low carb snídaně?

Než přijde řada na recepty, řekneme si pár důležitých informací. Proč je low carb jídelníček tak účinný, pokud se snažíte hubnou nebo rýsovat postavu. V tomto případě se totiž nabízí dva základní přístupy:

  • omezit hlavně vysoce kalorické potraviny (tuky, cukry) a pečlivě počítat kalorie
  • zaměřit se na omezení sacharidů celkově a využít stejných principů, jako u low carb diety

Zkušenosti posledních let jasně ukazují, že nejlepší cesta k redukci tělesného tuku je opravdu varianta B. A hned si to i vysvětlíme:

  • sacharidy lidské tělo rychle štěpí na energii a pokud ji nespálíme, tvoří se tuk,
  • striktní omezení sacharidů lze využít pro keto dietu, kdy díky ketóze hubnete nejrychleji,
  • sacharidy většina z nás potřebuje v malém množství (na rozdíl od proteinů),
  • sacharidy zaženou hlad na kratší čas, než proteiny a tuky.

Zkrátka a dobře, sacharidy se do dietní snídaně vůbec nehodí. Musíme dodat, že i tuky mohou samozřejmě přispívat k nadváze. Stačí si ale pohlídat jejich množství, nejíst ty nezdravé (tedy rafinované tuky a oleje) a zaměřit se na tuky zdravé.

K tomu si musíme říct i něco o proteinech. Proč jsou právě bílkoviny tak důležité?

  • Proteiny (a esenciální mastné kyseliny) jsou pro lidský organismus nepostradatelné,
  • proteiny podporují svalovou tkáň a celkový stav imunity,
  • tuky a proteiny mají vysoký sytící potenciál – zaženou hlad na delší dobu,
  • podpoříte metabolismus, aby se přeorientovalo na energii z tuku a lépe spaloval tukové zásoby,
  • můžete využít principů proteinové ketodiety, která je pro rychlé hubnutí zcela bezkonkurenční.

 

low carb snídaně - účinné hubnutí

 

Tipy na low carb snídani

Zdravá snídaně pro štíhlou postavu obsahuje hlavně kvalitní proteiny, zdravé tuky a nesmí samozřejmě chybět vitamíny, minerály a vláknina. Přesně této kombinace se držíme i v receptech, kde kromě základních suroviny hojně využijeme i speciální proteinové suroviny pro ketodietu KetoFit. Díky svému složení jsou pro low carb snídaně jako stvořené!

Sladká low carb snídaně – recepty

Spousta žen (ale překvapivě i dost mužů) preferuje ke snídaní sladká jídla. Proto dostanou přednost sladké tipy na low carb snídani. Vybrat si můžete nejen podle chuti, ale i času. Některé z receptů připravíte doslova za minutu. Ale třeba takové proteinové koláče zaberou o trochu více času, za to jsou výborná lahůdka.

Koláče bez mouky

Tohle bude luxusní sladká low carb snídaně! V dietním jídelníčku byste asi koláče nečekali, ale tohle jsou koláče s minimem sacharidů. Díky použití surovin pro ketodietu vykouzlíte výborné koláče, po kterých se nepřibírá a dodají hodnotné bílkoviny.
Přejít na keto recept

Low carb proteinové palačinky s džemem

Představte si, že můžete jíst každý den palačinky s džemem, ale bez negativních dopadů na vaši figuru. Vždyť proteinové palačinky jsou dokonce součástí jídelníčku na hubnutí při ketodietě. Zvolte proteinové palačinky a k nim některý z extra ovocných džemů bez cukru od KetoFit – low carb snídaně a lahůdka v jednom!

low carb proteinové palačinky
Proteinové palačinky koupíte zde

Low carb borůvkový cheesecake

Proč byste si snídani nemohli pořádně užít?! Tento low carb recept vyhovuje pravidlům dietního jídelníčku a chutná skvěle. Užijete si jej s celou rodinou a málokdo odhalí, že jde o speciální recepturu bez sacharidů.

Low carb proteinový cheesecake
Přejít na recept low carb cheesecake

Low carb kaše

Proteinová kaše vám vyřeší snídani za pár minut a můžete si vybrat z velmi pestré nabídky chutí. Kaši využijete i v práci, jako rychlou svačinu, nebo když vás honí mlsná. Low carb kaši stačí rozmíchat s horkou vodou a ozdobit oříšky, semínky, nebo vyladit k dokonalosti nízkosacharidovou keto čokoládou.

low carb proteinová kaše

Proteinové kaše koupíte zde

Proteinový tvaroháček

Tuto výživnou fitness snídani připravíte bez pečení a rychle. Tvaroháček bude chutnat i dětem a nemusí to samozřejmě být jen ke snídani. Potřebujete pouze pár ingrediencí, které smícháte.
Přejít na low carb recept

Jahodová keto bublanina

Kdo by nemiloval čerstvou bublaninu „jako od babičky“ s právě nasbíraným sezónním ovocem?! Na rozdíl od babičky ale v tomto receptu nepoužijeme mouku ani cukr, no a místo jahod zvolte klidně jiné oblíbené ovoce.
Přejít na keto recept

Proteinové smoothie a koktejly

Tohle není tak úplně recept, ale skvělá low carb snídaně to být může na 100 %. Zdravá plnohodnotná jídla připravená v šejkru jsou stále více populární. Tato proteinová smoothie připravíte za minutu, přitom rozhodně nejde o nějaké odbývání se! Získáte porci veganského proteinu, ovoce a blahodárných superpotravin. Zdravější řešení rychlé low carb snídaně nenajdete.

low carb snídaně smoothie KetoFit

Podobné lze použít i proteinové koktejly. Proteinový koktejl s přídavkem vitamínů a minerálů poslouží také skvěle, když potřebujete snídani vyřešit za pochodu, a přesto z ní mít skvělý pocit.

Low carb snídaně na slano

Pokud si ke snídani radši dáte něco pořádného a sladká low carb snídaně by vás neuspokojila, určitě si vyberete z následujících receptů:

Keto tousty bez mouky

Tousty nemohou mezi recepty na low carb snídaně chybět a připravíme si pro ně speciální chleba. Využijeme proteinové pečivo KetoFit, díky němuž má recept minimum sacharidů. Tousty kromě snídaně samozřejmě využijete i jako svačinu na cesty, nebo do práce.

keto recept tousty
Zobrazit recept na keto tousty

Pražená falešná omeleta

Omeleta ke snídani je vděčné jídlo i pro chlapa. V této variantě nepoužíváme žloutky a přidáváme čerstvou zeleninu, aby bylo jídlo maximálně zdravé, dietní i chutné.
Zobrazit low carb recept

Low carb tortilla bez mouky

Tortilly možná nejsou typické ke snídani, ale proč si ráno trochu nezpestřit, když to jde zdravě. Tento low carb recept pracuje se speciální směsí na proteinové omelety KetoFit a jde samozřejmě o nízkosacharidové jídlo vhodné i při redukční dietě.

keto recept tortilla

Přejít na keto recept tortilla

Šunkové rolky plněné vaječnou pomazánkou

Zkuste si s low carb snídaní trochu pohrát! Třeba o víkendu vám tyhle rolky plněné vajíčkovou pomazánkou určitě udělají radost a nadchnou i ostatní jedlíky. Kromě toho se skvěle hodí při pohoštění návštěvy místo tradičních, ale ne moc dietních chlebíčků a jednohubek. 
Přejít na low carb recept

Další low carb recepty

Řadu dalších low carb receptů s minimálním obsahem sacharidů i cukru najdete v přehledu receptů pro rychlé hubnutí a ketodietu zde.

Máme pro vás inspiraci i na večeři, tipy pro rychlou dietní večeři najdete tady.

Přejeme vám dobrou chuť!

 

 

 

 

 

17 hodnocení
5

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den