Recept: TOP proteinové palačinky

Kdo by nemiloval sladké sobotní snídaně v podobě palačinek. Klasické palačinky ale do diety nepatří, protože obsahují více než dvojnásobek sacharidů a velmi málo bílkovin. Přinášíme vám recept na proteinové palačinky, které si zamilujete vy i celá rodina. Chuťově jsou skoro k nerozeznání od těch klasických, ale velký rozdíl je ve složení. Náš recept na palačinky vás potěší nížším obsahem sacharidů a pořádnou dávkou kvalitních bílkovin. Skvěle se tak hodí nejen na sobotní snídani, ale třeba po sportu.

Recept na proteinové palačinky

Co potřebujete na proteinové palačinky (1 porce/3ks):


Náplň na fitness palačinky:

Recept na keto palačinky je velmi snadný. Připravte si shaker, do kterého nasypete směs na low carb palačinky KetoFit. Přidejte 130 ml vody a vyšejkrujte do těstíčka tak, aby nevznikly hrudky. Na nepřilnavé pánvi připravte 3 ks. Na náplň si nachystejte misku, ve které smíchejte odtučněný tvaroh a nízkosacharidový džem KetoFit. Palačinky potřete náplní a srolujte nebo je přeložte. Na závěr už jen stačí nastrouhat čokoládu, potřít džemem a fit palačinky jsou hotové.

Tip: Pokud byste chtěli náplň více sladkou, můžete ještě přidat půl tablety příchutě KetoFit. Tu rozmíchejte v malém množství vody. Palačinky potřete náplní a srolujte nebo je přeložte. Na závěr už jen stačí nastrouhat čokoládu a fit palačinky jsou hotové.

Nutriční hodnoty 1 porce TOP proteinových palačinek: 1217 kj, 30 g bílkovin, 20 g sacharidů a 5 g tuku.
Tyto fit palačinky si můžete dopřát ve 2. fázi keto diety KetoFit.

Proteinové palačinky s banánem

Právě jste ukončili plán KetoFit? Palačinky s banánem pro vás budou to pravé ořechové.

Palačinky s banánem

Do receptu stačí přidat:

Banán můžete nakrájet na tenká kolečka a přidat spolu s náplní. Docílíte tak svěží banánové chuti. Další varianta je, že ho rozmixujete a přidáte do těsta.  Palačinka pak bude více vláčná. Jste milovník sladkého? Můžete přidat do náplně ½ tablety banánové příchutě od KetoFit. 

Nutriční hodnoty proteinové palačinky s banánem: 1414 kj, 30 g bílkovin, 30 g sacharidů a 5 g tuku.
Palačinky s banánem si můžete dopřát ve 2. fázi keto diety KetoFit.

Keto palačinky na slano

Slané palačinky se k nám zřejmě dostaly z Francie a těší se velké oblibě. Stačí vybrat jednu z našich proteinových omelet a vykouzlíte její proteinovou verzi.

Slané proteinové palačinky

Těsto připravte dle návodu na obalu a připravte z něj 2 ks palačinek. Palačinku na pánvi neotáčejte, ale přidejte na ní:

  • povolenou zeleninu a 90 % šunku (ve fázi 1)
  • oblíbenou zeleninu, šunku a sýr (ve fázi 2)

Poté ji pomalu rolujte na pánvi a můžete podávat. Slaná proteinová palačinka zůstane uvnitř krásně vláčná a veřte, že se stane vašim oblíbencem.
Můžete si připravit i keto rajčatovou omáčku, do které palačinku namáčíte, tím zážitek pozvednete ještě výš.

Autor článku: Petra Tomanová
Odborná výživová poradkyně KetoFit

Na hubnutí nebudete sami!

Přidejte se k nám, vzájemně se podporujeme, sdílíme recepty, výsledky a zkušenosti. Hubnutí je hned snadnější.

Přidat se do skupiny

Podpora / recepty / příběhy
Zeptejte se reálných uživatelek, jak jsou spokojené s KetoFit, jak se jim daří hubnout, kolik kilo zhubly.

Neváhejte začít nový štíhlejší život

Přes 100 000 proměn v ČR a SR. Inspirujte se ženami, které už dosáhly své vysněné váhy.

Hýčkejte se těmi nejlepšími jídly

Pravá česká chuť

Speciálně pro ženy

Extra účinek při hubnutí

Zlepšují pleť, vlasy a nehty

Proč hubnout s kvalitnejším KetoFit?