Ptejte se: +420 770 110 650


Co byste měla jíst po cvičení?

Pravidelně cvičíte a chcete, aby to mělo co největší efekt? Zaměřte se na kvalitní potréninková jídla. Zhubněte kilogramy efektivně díky našim tipům. 

 

Co jíst po cvičení?

Proč je potřeba doplňovat kvalitní energii? 

Během cvičení dochází ke spalování tuků, ale také vyčerpání energie a dalších důležitých látek. Každé tělo je samozřejmě jiné a vždy záleží na výchozí hmotnosti, intenzitě cvičení nebo právě jídle, které během dne jíte. 

Po tréninku je proto nutné dodat tělu potřebné palivo, vyrovnat hladinu krevního cukru a doplnit živiny. Kvalitní potréninkové jídlo pomůže také s regenerací unaveného svalstva a podpoří jeho růst.

Přizpůsobte jídlo vašim cílům

Před úpravou jídelníčku byste se měli zamyslet nad tím, jaké jsou cíle vašeho sportování. Chcete zhubnout kilogramy? Nabrat svalovou hmotu nebo jen udržovat svoji hmotnost? Od toho se odvíjí také jídlo po tréninku. 

Co jíst po tréninku při hubnutí? Pokud nevíte, nebo vám přijde, že jste už vyzkoušeli všechno a pořád to není ono, pak pro vás máme několik skvělých nápadů. Tato jídla vás zaručeně posunou o kousek blíž k vaší vysněné postavě.

Kdy a co jíst po cvičení?
Stihněte to nejlépe do hodiny a půl

Pokud je vaší primární motivací hubnutí, pak rozhodně není nutné jíst ihned po skončení sportovní aktivity. Dopřejte tělu čas na strečink a regeneraci. Optimální čas pro jídlo nastává ideálně 1—1,5 hodiny po cvičení

Pokud si pokládáte otázku „Co jíst po cvičení ráno?“, pak jsou nejvhodnější jídla bohatá na bílkoviny s menším obsahem sacharidů (na oběd např. zeleninový salát s tuňákem a malá porce luštěnin). 

Odpověď na otázku „Co jíst po cvičení večer“ rovněž vyřeší bílkovinná jídla (např. plátek libového masa a zelenina). Obzvlášť pak, pokud cvičíte později večer, měli byste omezit sacharidy a zaměřit se na dobře stravitelné bílkoviny – skvělé jsou například proteinové koktejly či proteinové kaše.

Jaká jídla tedy zvolit po cvičení při hubnutí? 

Máme pro vás tipy na zdravé svačiny mezi hlavními jídly i samotné obědy či večeře, které jsou ideální součástí každého zdravého jídelníčku při cvičení. 

Svačiny (dopolední i odpolední):

tvaroh s lesním ovocem,

 řecký jogurt, lesní ovoce, granola,

 banán s arašídovým máslem,

 celozrnné pečivo, tvarohová pomazánka,

 kvalitní proteinová tyčinka.

Co jíst po sportu

Hlavní jídla (mohou posloužit jako oběd či večeře):

 pečený tuňák se zeleninovým salátem,

 luštěniny s vařeným vejcem,

 losos s batáty,

 drůbeží maso, brambory, zelenina,

 dušené hovězí maso, rýže, zelenina. 

 proteinová pizza

 

Co naopak rozhodně nejíst a nepít po tréninku?

sladkosti a sladké pochutiny,

 sladké nápoje a džusy,

 smažená jídla,

 fast food, 

 slazené cereálie,

 produkty z bílé mouky,

 marmelády a sirupy,

 tučná masa, paštiky.

 

Skvělou variantou mohou být také hotová proteinová jídla v rámci ketonového či low-carb stravování. Jejich největší předností je vyvážený poměr živin a také vitamínů a minerálů. Odpadne vám jednak problém s věčným řešením optimálního příjmu kalorií během dne, ale také zdlouhavá příprava a neustále vymýšlení zdravých jídel. 

 

 

 

Hodila by se vám více inspirace a důkaz místo slibů, že lze v rámci keto stravování jíst opravdu pestře a zdravě? Máme pro vás další tipy na chutné večeře

Nezapomínejte na pitný režim 

Neméně důležité je také dodržování pitného režimu. Tekutiny se v těle uplatňují jako rozpouštědlo pro živiny, odpadní látky i hormony. 

Nedostatečný pitný režim vede k dehydrataci, při níž se budete cítit unavení, vyčerpaní a můžete si přivodit dokonce i kolaps. Každých 15 minut sportovní aktivity byste měli vypít přibližně 250 ml nápoje, celkově pak 2–3 litry tekutin během dne.  Ideálním zdrojem je pitná voda či bylinkový čaj, které můžete doplnit kapkou citronu. 

Inspirace zvenčí aneb lze zhubnout i bez cvičení?

Vhodná strava dělá doslova zázraky. Pokud se v rámci jídelníčku zaměříte na zdravou skladbu potravin s převahou bílkovin, nebo vsadíte na kompletní dietní program, tělo na tuto změnu velmi brzy zareaguje. Podívejte se na příběhy žen, kterým se povedlo zhubnout a získat zpět ztracené sebevědomí. 

Běžecký závod jako splněný sen

Co jíst po cvičení při hubnutí řešila i Lucie, jejímž snem bylo zúčastnit se běžeckého závodu. Své rozhodnutí začít s ketodietou považuje za nejlepší krok směrem ke splnění svého snu. Přečtěte si více o její krásné proměně. 

 




Kombinace vhodné stravy a cvičení dělá zázraky 

Že jídlo do velké míry ovlivňuje úspěch při hubnutí řešila i sympatická Zuzka. Po vhodném zásahu výživové poradkyně a přechodu na kvalitní keto stravu a zařazení sportu přinesly skvělé výsledky v podobě ztráty hmotnosti při současném zachování svalové hmoty. 

O cestě Zuzky i o dalších krásných proměnách si můžete přečíst zde

 

Proměna s KetoFit před a po


Kvalitní jídlo po tréninku je základem úspěchu. S našimi tipy a inspirací už nešlápnete vedle. Tak co, už víte, co si dáte po tréninku po dnešním cvičení?

 

Pokud doma nemáte připravena potréningová jídla,
zásobte se u nás v e-shopu.
Mužete si vybrat z 60 proteinových jídel.

 

Vyberte si proteinová keto jídla KetoFit





82 hodnocení
4.9

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky redukčního programu nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.hurahubnu.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den