Ptejte se: +420 770 110 650


Cvičení při ketodietě – víte, co si můžete dovolit?

Ketonová dieta se těší obrovské popularitě. Každý den si nachází stále více klientů, kteří se díky ní dostávají zpátky do formy a cítí se zase fit. Také vás ohromily výsledky ketodiety natolik, že jste se rozhodli ji sami vyzkoušet? Pokud ano, možná si říkáte, jak je to vlastně s pohybem při ketonové dietě. Lze cvičit při ketodietě, nebo to není nutné a stačí držet pouze dietu? Prozradíme vám, jaké cvičení je při ketodietě nejvhodnější a co jíst po tréninku, aby nedošlo k porušení ketodiety.

Cvičení při keto dietě

Jak funguje ketodieta?

Pro lepší pochopení toho, jaký pohyb při ketonové dietě můžete zařadit do vašeho denního režimu, si nejdříve pojďme objasnit, co to je ketogenní dieta. Ve zkratce se jedná o formu hubnutí, která využívá takzvané ketózy. Jde o stav, při kterém organismus místo sacharidů využívá jako zdroj energie tělesné tuky. Díky tomuto procesu spalování začnou tukové polštářky viditelně mizet, a proto při držení ketonové diety na 4 týdny můžete vypozorovat velké změny na vaší váze.


TIP: Máte nadváhu, nebo jste ještě v normě? Zjistěte, jak jste na tom pomocí BMI kalkulačky. Stačí zadat 2 údaje a během pár sekund budete mít jasno.


Jak funguje keto dieta

Cvičení při ketonové dietě: 3 pravidla, na které nezapomínejte

I přes to, že ketogenní dieta byla vytvořena odborníky tak, aby její účinek nebyl závislý na cvičení, nebo sportu, mějte na paměti, že pohyb je důležitý nejen pro fyzické, ale také pro psychické zdraví. Pravidelná procházka v parku dokonale protáhne vaše tělo a navíc okysličí váš mozek. Proto se cvičení při ketodietě nemusíte vyhýbat. Existují však určitá pravidla, které jsou vhodné dodržovat. Jaké to jsou?

1. Pohyb při ketonové dietě volte raději s nižší intenzitou

Velkou výhodou ketonové diety je fakt, že není nutné strávit každý den několik hodin ve fitness centru a přesto zhubnete přebytečná kila. Nicméně vhodně zvolený typ sportovní aktivity může efekt diety ještě podpořit. Jedná se především o pohyb, který je prováděn v nízké až střední intenzitě, v takzvaném aerobním pásu. O jaké typy sportovních aktivit se jedná?

  • jóga
  • pilates
  • plavání
  • svižná chůze
  • turistika
  • a další.

A jak dlouho provádět některou z výše uvedených aktivit? Stačí 40 až 60 minut. Nezapomeňte však, že při cvičení musí být tepová frekvence na 60 - 70 % maxima vaší tepové frekvence. V případě vyšších čísel se už jedná o anaerobní cvičení, které je vhodné spíše pro budování síly a výkonu.

Cvičení při keto dietě joga

Cvičení při keto dietě - chůze

2. Krůček po krůčku k dokonalé postavě

Rozhodli jste se, že půjdete do sebe. Objednali jste si výhodný balíček od KetoFit®, naplánovali jste si cvičení na každý den a ještě navíc přestanete kouřit. Tak pozor, zabrzděte trochu. Pokud chcete změnit váš dosavadní životní styl a zbavit se nadbytečných kil, není nutné otočit celý váš život vzhůru nohama. Stačí, když půjdete bod po bodu. Nejdřív se rozhodněte, jak dlouho budete držet ketodietu a upravte vaše stravování. A až poté přidejte další změnu. Jen tak si vytvoříte skutečný návyk, ne jen chvilkovou rutinu.


TIP: Stále váháte, jestli je ketonová dieta tím pravým hubnoucím programem pro vás? Podívejte se na úžasnou proměnu Radky. Budete překvapeni, jakých výsledků díky KetoFit® dosáhla.


 

3. Poslouchejte vaše tělo

Na každou změnu ve stravování musí váš organismus nějak zareagovat. Pokud začnete držet dietu, je jasné, že si tělo musí na nový režim zvyknout. Proto se může stát, že při keto dietě se budete ze začátku cítit unavení a bez energie. Tato fáze trvá zhruba 2-7 dní (u někoho nenastane vůbec) a následně sama odezní, protože tělo se nižšímu příjmu sacharidů přizpůsobí. Tento jev je také nazýván sacharidová chřipka.

Keto chřipka

Není tedy nic jednoduššího, než před cvičením poslechnout vaše tělo. Cítíte se unavení a bez energie? V takovém případě není nutné se pouštět do tréninku. Mohli byste si totiž spíše ublížit, než podpořit vaše zdraví. Na druhou stranu, jestli se cítíte dobře, klidně si můžete dopřát hodinu jógu, nebo zkusit cviky na protáhnutí celého těla.

Co jíst po cvičení při hubnutí?

Cvičení je pro organismus energeticky náročné. Proto není důvod k tomu, abyste trpěli hlady, pokud vám po sportování kručí v břiše. Pro doplnění energie a výživu svalů je po sportovních aktivitách ideální malou svačinou třeba proteinový koktejl, nebo proteinová tyčinka. Po svačině pak jednoduše pokračujte jídlem, které máte v následujícím pořadí podle vašeho rozpisu některého z redukčního plánu KetoFit.

Proteinové koktejly po cvičení


TIP: Vyzkoušeli jste už mnoho diet, ale každá skončila nezdarem, nebo dokonce s pár kily navíc? Vysvětlíme vám, co způsobuje nechvalně známý jojo efekt při hubnutí a zároveň poradíme, jak mu předejít.


KetoFit vám pomůže aneb co jíst při ketodietě?

Ketonová dieta je speciální hubnoucí program, složený z nízkosacharidových jídel, určený pro velmi rychlé hubnutí. Existuje nepřeberné množství keto receptů, díky kterým si během chvilky připravíte jídla vhodná pro ketonovou dietu.

Pokud chcete ještě více ušetřit čas strávený hledáním receptů a jejich následným vařením, pak zvolte jídla KetoFit®. Nejen že si skvěle pochutnáte, ale navíc si je připravíte během pár minut. A nebojte, hlad po nich mít nebudete. Jsou speciálně sestavena tak, aby vás zasytila na dlouhou dobu. Dokonce se ani nemusíte vzdávat vašich oblíbených jídel. S dietou KetoFit® si můžete dopřát nejen palačinky, nebo croissant, ale třeba i vaše oblíbené těstoviny, nebo pizzu. Dejte sbohem drastickým dietám.

 

Proteinová jídla po cvičení

 

Vyberte si jídla vhodná
po cvičení při keto dietě

 

 

 

 

 

 

 

 

85 hodnocení
5

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den