Ptejte se: +420 770 110 650


Jak začít s proteinovou dietou KetoFit

Rozhodli jste se, že změníte svoji váhu, tím pádem i životní styl.
Proto než začnete, máme pro Vás několik doporučení.
Tak hurá na to!

1. Jaká je vaše cílová váha?

Chcete zhubnout, to je jisté. Kolik přesně to ale je? Pokud si vytyčíte konkrétní cíl, bude mnohem více reálné, že k němu dojdete. Na druhé straně, pokud máte nadváhu vyšší, zvolte si záchytné body. Např. chcete-li celkově zhubnout 30 kg, zvolte si záchytné body každých 10 kg.

2. Váš zdravotní stav

Zjistěte, zda nemáte nějaká zdravotní omezení, při kterých nedoporučujeme náš KetoFit plán. Vypsány jsou zde: https://www.ketofit.cz/caste-dotazy

Případně svů zdravotní stav a vhodnost keto diety konzultujte se svým lékařem.

3. Vyberte si ten pravý redukční plán

Bez plánu se jde k cíli těžce, proto se podívejte na náš výběr.

Jsou to plány: Soft, Optimal, Maxi a Maxi plus. Redukční plán vám určuje délku hubnutí a množství produktů, které budete potřebovat. Správný redukční plán vyberete dle vaší nadváhy. Případně vám s výběrem pomůže náš výživový poradce.

Myslete na to, že každé tělo je individuální a v průběhu můžete plán prodloužit či zkrátit.

Zvolte si svůj redukční plán

Keto dieta (proteinová dieta ) Ketofit je ideální pro rychlé hubnutí
plán optimal
Keto dieta lehká péče

 

 

4. Balíček je doma

S balíčkem, který jste si objednali v e-shopu obdržíte brožurku. Tu si pozorně přečtěte. Najdete zde vzorový harmonogram jídel na celý den. Tímto harmonogramem se můžete inspirovat, případně si jídla můžete kombinovat dle své chuti.

Návody na přípravu jídel jsou napsány na zadní straně obalu produktu. Dále se můžete rozhodnout, zda produkty budete míchat s mlékem či vodou. U většiny produktů je v přípravě napsáno mléko. Je to to pro ty klienty, kteří mají větší nadváhu (více, jak 100kg) nebo jim plán KetoFit neslouží primárně k hubnutí.

5. Co a kdy jíst?

KetoFit plán vždy začínejte od rána.

Jak přesně volit jídla během celého dne?
Jíte 5 jídel KetoFit během dne.

Proteinové koktejly, kaše, puding, panna cottu, fitkao, smoothie, krekry, omelety a polévky můžete libovolně kombinovat během dne. Můžete např. celý den pít jenom koktejly.

Jídla jako jsou proteinové tyčinky, slané tyčinky, chleba, těstoviny risoni a croissant, můžete v hubnoucí fázi pouze 1x za den. (Vyberete tedy vždy jedno z nich) Ve stabilizační fázi můžete konzumovat tato jídla i vícekrát za den. Vše je vždy popsáno u použití produktu. Vyzkoušejte také nízkosacharidové džemy bez cukru.

Palačinky a svíčkovou omáčku doporučujeme konzumovat až ke konci stabilizační fáze.

Rozestup mezi jídly by měl být zhruba 3 hodiny, ale můžete si čas upravit dle svých možností. Důležité pouze je, abyste neměli velký hlad.

Více informací najdete zde: https://www.ketofit.cz/ketodieta-faze

 

Jak si připravit jídla KetoFit:

Příprava s vodou 

(jako doplněk stravy)
Příprava keto jídel KetoFit v kombinaci s vodou zesiluje hubnoucí efekt. Je vhodné zařadit při nižším stupni obezity. Doporučujeme jídla KetoFit kombinovat během dne s jídly uvedenými v receptáři KetoFit, nebo se poradit s naším výživovým poradcem.
Obsah sacharidů v 1 porci s vodou: od 0,9 g (dle typu jídla) 

Příprava s mlékem

(jako náhrada celodenní stravy určená k hubnutí)
Příprava keto jídel KetoFit s použitím mléka mírně zpomaluje účinek hubnutí. Doporučujeme při vyšším stupni obezity, kdy je hubnutí přirozeně velmi rychlé. Rychlost hubnutí je vhodné zpomalit, aby nedošlo k přetížení organismu.
Obsah sacharidů v 1 porci s mlékem: od 6,9 g (dle typu jídla)

6. Pitný režim

Je důležité si hlídat přísun tekutin, ať už jste v dietě či nikoliv. Proč je to tak důležité? Podporuje vstřebávání živin, pomáhá detoxikovat organismus, napomáhá hubnutí, protože jak se říká: „Hlad je převlečená žízeň“ Zvládá tedy ovládat chutě na sladké.

Snažte se tedy v průběhu dne vypít 3 litry vody.

Samozřejmě i toto je individuální.

Poslouží na to výpočet: vaše váha v kg x 0,03l vody.

Co do pitného režimu zařadit?
Vodu čistou i minerální, zelené, zázvorové, černé a bylinkové čaje. V případě potřeby sladkého pití si občas dejte trochu zero coly nebo naši ,,sladkou,, KetoFit příchuť nechejte rozpustit ve vodě a udělejte si tak limonádu.

7. Recepty

Hubnutí si mužete zpestřit přípravou jídel dle našich keto receptů.

Důležité je načasování. Pokud chcete, aby bylo hubnutí efektivní, tak recepty, které obsahují suroviny nepatřící do hubnoucí fáze, zařaďte až po 2 týdnu hubnoucí fáze. Dopřejte si takové jídlo 1x za 3 dny ideálně v první polovině dne.

Zde naleznete seznam surovin, které můžete použít v hubnoucí a stabilizační fázi.

8. Důležitá pravidla pro hladký průběh

  • Dopřejte si spánek alespoň 7 h denně
  • Na začátku si změřte své míry přes pas, boky, obvod paží a hmotnost
  • Važte se maximálně 1x týdně
  • Myslete na to, že stres negativně ovlivňuje hubnutí, snažte se žít pozitivně a s úsměvem
  • Cokoli, co budete přidávat navíc do vašeho denního příjmu, může zpomalit hubnutí
  • Vše je o zvyku, dejte svému tělu čas

9. Pokud to nejde dle vašich představ

Mějte s hubnutím a hlavně vaším tělem trpělivost. Kila se na těle neusadila za týden, tak mu dopřejte čas s nastartováním hubnutí. Hubnutí jde ve vlnách, proto se nelekejte, pokud nebude úbytek váhy každý týden stejný. V případě, že se hubnutí zastaví na příliš dlouhou dobu, konzultujte to s našim výživovým poradcem.  Pomůže vám upravit plán a poradí jak hubnutí znovu rozjet.

10. Co mám dělat po ukončení hubnutí s KetoFit?

Tento bod je velmi zásadní.

Po ukončení hubnutí a dosažení svého cíle bude váš metabolismus zrychlený, bude pracovat tak jak má.  Pokud se ale vrátíte opět ke starému stravování (nezdravá jídla, špatné načasování jídel atd.), tak může dojít k opětovnému přibírání. Nejedná se o jo-jo efekt, ale špatné životní styl, který způsobuje přibírání váhy.

Je tedy důležité pokračovat v pravidelnosti jídel během dne a zdravé skladbě potravin. Můžeme vám s tím pomoci. Rádi Vám vypracujeme jídelníček na míru a jo-jo efekt již nebude mít žádnou šanci.

Doporučujeme zařadit i nadále 1 jídlo KetoFit během dne. Ulehčíte tak organismu, dodáte kvalitní proteiny pro podporu svalů a dávku vitamínů a minerálů pro lepší vitalitu. (Jídla KetoFit se běžně používají jako náhrada klasických jídel ze supermarketu. Jako doplněk jsou vhodná pro celou rodinu i pro sportovce. Sami si na nich pravidelně pochutnáváme)

Více se dočtete zde:

KetoFit - trvanlivá jídla pro celou rodinu:
https://www.ketofit.cz/trvanliva-super-jidla-ketofit

KetoFit jako low carb strava:
https://www.ketofit.cz/low-carb

KetoFit pro podporu organismu:
https://zeny.iprima.cz/hubneme-s-ketofit/jezte-chytre-v-dobe-viru-a-posilujte-imunitu-hit-nizkosacharidova-trvanliva-jidla

 

 

 Nyní už víte do začátku vše.
A pokud ještě nemáte vybraný svůj balíček, začněte zde:

Proteinová jídla KetoFit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78 hodnocení
5

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

potravina pro zvláštní výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den