Ptejte se: +420 770 110 650


Jak rychle zhubnout?
Jde to dokonce i bez hladovění
 

Naplánovali jste si zimní dovolenou v tropickém ráji, nebo jste si jen chtěli jít po dlouhé době zaplavat do bazénu. Vytáhli jste ze skříně plavky a před zrcadlem jste se nestačili divit. Vaše postava se vám doslova změnila před očima a rozhodně by to chtělo dát pár kilo dolů. Jak ale rychle a efektivně zhubnout? Poradíme vám tipy na rychlé hubnutí a zároveň přiblížíme, jak se vyhnout nechtěnému jojo efektu.

 

jak rychle zhubnout

Některé diety můžou přinést více škody než užitku

Lidé dělají ze zoufalství mnoho věcí. To platí i při tom, když potřebují zhubnout přebytečná kila. Ve vidině rychlého výsledku začnou dodržovat některou z diet, nebo hubnoucích návodů celebrit z Instagramu. Nebo si zvolí měsíční detox v podobě pití čerstvé zeleninové a ovocné šťávy  Jenže všechny tyto metody hubnutí bohužel většinou končí neúspěchem. A je jasné proč. Jejich dodržování je naprosto nemožné. Často při nich totiž člověk čelí velkému hladu a navíc si musí dlouhodobě odpírat oblíbená jídla. Pomyslnou třešničkou na dortu je fakt, že mnoho nejrychlejších způsobů na hubnutí končí zdravotními komplikacemi a onemocněním.

Kolik času na hubnutí máte?

Ze všeho nejdříve je důležité si uvědomit, že pokud chcete rychle zhubnout do plavek, tak za týden, nebo 14 dní nemůžete čekat od vašeho nového redukčního režimu zázraky. Je to z toho důvodu, že se organismus adaptuje na změny v životním stylu až za delší časové období. Proto počítejte s tím, že se výsledky vašeho hubnutí projeví až s odstupem času. Na druhou stranu je dostatek času pro zdravé hubnutí naprosto zásadní. Takže zbytečně nespěchejte a zkuste být trpěliví.

 


 TIP: Ještě než se pustíte do hubnutí spočítejte si vaše BMI ať víte, jak jste na tom s vaší váhou. Pomůže vám naše on-line BMI kalkulačka.


 Jak zhubnout co nejrychleji

Díky omezenému času na hubnutí si prostě nemůžete dovolit dělat chyby. Asi ani nechcete studovat všechny ty rychlé diety a zaručené metody celebrit z Instagramu, nebo měsíc pít jen zeleninové šťávy. Tyhle metody bohužel většinou končí neúspěchem. A je jasné proč – není vůbec jednoduché je dodržovat, čelit hladu a odpírat si oblíbená jídla. 

Jednou ze světlých výjimek je proteinová dieta, nebo také keto dieta, ale k tomu se ještě dostaneme. 

Sleva KetoFit

Osvědčené tipy pro rychlé hubnutí

Pokud chcete výsledky vidět opravdu rychle, je potřeba dodržet léty osvědčená pravidla. Rychlé hubnutí podpoříte změnou jídelníčku, životosprávy a pokud možno i vhodným pohybem. Jídelníček pro rychlé hubnutí by měl stavět hlavně na proteinech, a naopak zcela redukovat cukry a omezit sacharidy. Jaké jsou další tipy, jak na rychlé hubnutí a co jíst, abyste rychle a efektivně zhubli?

  1. Přidejte do vašeho jídelníčku více čerstvé zeleniny a ovoce.
  2. Zaměřte se na skladbu makroživin a zvyšte podíl bílkovin.
  3. Klasické těstoviny, nebo bílé pečivo nahraďte proteinovými těstovinami a pečivem.
  4. Upřednostňujte domácí stravu před fast foodem a víc si jídlo vařte doma
  5. Nezapomínejte na pravidelný pitný režim.
  6. Přestaňte pít sladké limonády a kávové speciality plné cukru. Skvělé jsou náhrady sladkostí jako zero sirup bez sacharidů
  7. Mlsejte chytře. Místo tyčinky plné cukru dejte přednost proteinové tyčince
  8. Odpusťte si alkohol a alkoholické nápoje. 
  9. Zařaďte do vašeho dne pravidelný pohyb. Může to být procházka, cvičení, cokoliv.
  10. Jak rychle zhubnout, když jste doma a nemůžete sportovat? I domácí práce jako je utírání prachu, nebo vysávání se do pohybu počítají. 
  11. Dopřejte si minimálně 6 až 8 hodin kvalitního a ničím nerušeného spánku
  12. Pokud chcete rychle zhubnout, omezte stres a buďte víc v klidu.

 


TIP: Přestaňte se stydět za váš objemný pas. Štíhlou postavu můžete mít i vy. Prozradíme vám, jak zhubnout břicho jednou provždy.


 

jak rychle zhubnout

 

Matematika hubnutí

Nabírání kil i jejich hubnutí je v podstatě matematika. Nicméně ne zas tak jednoduchá. Jak zhubnout 5 kilo, nebo třeba 10 kilo tukových zásob? Abyste spalovali tuky, musíte přijímat méně kalorií, než vaše tělo potřebuje. Odborněji řečeno, potřebujete si zajistit takzvaný kalorický deficit. Ten buď můžete vytvořit tím, že uberete  kalorií z jídelníčku, nebo do vašeho dne zařadíte pravidelnou sportovní aktivitu. Nutno dodat, že pro efektivní a rychlé hubnutí nesmíte zacházet do extrémů. Tedy trpět hladem, nebo strávit desítky hodin týdně v posilovně. Zkušenosti jsou takové, že pro hubnutí by měl být kalorický deficit kolem 20 %. Maximální udržitelný deficit je přitom zhruba 30 %. 

Ale jak se k těm číslům dopočítat?

  1. Nejdřív si musíte vypočítat váš optimální energetický příjem. Ten je ovlivněn mnoha faktory jako je věk, pohlaví, váha, nebo zaměstnání. 
  2. Následně byste měli znát váš energetický výdej, tedy kolik kalorií denně opravdu spálíte různými aktivitami. Patří sem to, jak se během dne hýbete a jaká je fyzická náročnost vašeho životního stylu. 
  3. Hubnutí se neobejde bez pečlivého evidování a zapisování toho, co všechno sníte za celý den. Pomůžou vám v tom tabulky kalorických hodnot, které najdete v mnoha knihách a samozřejmě i na internetu. 
  4. Pokud si chcete ušetřit práci, existují různé mobilní aplikace, které vám pomůžou vypočítat všechny výše uvedené hodnoty. A navíc v nich můžete sledovat průběh vašeho hubnutí, protože si do nich zaznamenáte i vaši váhu. Další volbou je návštěva výživového poradce, který vám připraví jídelníček a rozpis pohybových aktivit přímo na míru.  

Jak zhubnout? Vyhněte se zbytečným chybám

Hubnutí není otázkou dnů, ale spíš měsíců. Opravdu nestačí, když budete týden držet hladovku. Možná nějaké to kilo zhubnete, ale pokud zase najedete na váš starý režim, vrátí se vám kila zpátky a možná i s nějakým dalším přírůstkem navíc. Jojo efekt je asi to poslední, co byste si přáli. Proto by měl být váš hubnoucí plán udržitelný. Jak jednoduše zhubnout? Musíte mít opravdu pevnou vůli a nesmíte dělat chyby. Ty totiž můžou výrazně narušit vaše hubnutí a vy i přes vaši snahu nedáte dolů ani gram. Co nejčastěji zpomaluje vaši snahu o dokonalou postavu? 

  • Jíte zdánlivě zdravé potraviny, které ale ve skutečnosti zdravé nejsou.
  • Nedbáte na kvalitu potravin, jde vám především o to, aby se jídlo takzvaně vlezlo do denního kalorického příjmu. 
  • Konzumujete moc velké porce.
  • Příliš kořeníte jídlo.
  • Máte špatně nastavený kalorický deficit.
  • Omezili jste váš běžný pohyb na minimum, protože jste začali sportovat.
  • Přeháníte to s cvičením a kvůli tomu máte pořád hlad.
  • Ponocujete a spíte jen pár hodin denně.
  • Nevydržíte u jednoho redukčního režimu delší čas.
  • Máte nereálná očekávání.
  • Vážíte se a měříte se každý den. 
  • Moc se stresujete a lpíte na váze, která ovlivňuje vaši náladu. 

Strava versus pohyb při hubnutí

Mnoho odborníků na hubnutí se shoduje, že při shazování kil dělá 80 % strava a 20 % pohyb. Jak už jsme zmínili výše, většina diet a různých nejrychlejších způsobů, jak zhubnout, jsou založeny na velmi nízkém kalorickém příjmu, takže při jejich dodržování budete mít neustále hlad a váš organismus nebude mít dostatek energie. Existuje však jedna dieta, při které vám nebude kručet v břiše a navíc si můžete dopřát i oblíbené dezerty. 

Keto dieta vám pomůže k vaší vysněné váze bez hladu

S jakou dietou si můžete každý den pochutnat na lahodných jídlech a ještě si dopřát třeba čokoládu? Keto dieta boří staré mýty o dietách a stává se čím dál více oblíbenější nejen u žen, ale také mužů. V čem je jiná? Keto dieta je založena na vysokém příjmu bílkovin a naopak nízkému podílu sacharidů. Proto efektivně zažene hlad a uspokojí vaše chuťové buňky. Je plná lahodných proteinových KetoFit® jídel, které si zamilujete. A dokonce si nemusíte zakazovat vaše oblíbená jídla jako je třeba pizza. Jak začít s keto dietou KetoFit®? Stačí si vybrat redukční plán a pustit se do hubnutí. 




 

 

 

156 hodnocení
4.8

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den