Ptejte se: +420 770 110 650


Jak zhubnout břicho?

Pokud už nějakou dobu hledáte účinnou cestu, jak zhubnout břicho, tak jistě víte, že pouhé sedy lehy vám k tomu stačit nebudou. Bohužel – jde o tělesnou partii, jejíž hubnutí pro ženy často představuje velký boj. Naštěstí to ale není nemožné – i vy můžete dosáhnout pěkného, štíhlého pasu. Musíte však počítat s tím, že k zhubnutí břicha nestačí pouze intenzivní cvičení na břicho.

jak zhubnout břicho

 

Co musíte vědět o hubnutí břicha

Pokud samotné cvičení není správná cesta, jak zhubnout břicho, co dalšího zařadit? Nalijme si čistého vína – pokud se vám nepodaří zhubnout celkově, tuk na břiše stejně nezmizí. Nejspíš posílíte břišní svaly, ale pod vrstvou tuku stejně vidět nebudou. Otázka, jak zhubnout v pase tedy musí znít takto: „Jak se celkově zbavím nadbytečného tuku?“ 

A k tomu potřebujete změnit váš životní styl a návyky. Kromě samotného cvičení je potřeba i další vhodný pohyb, správný pitný režim, a především vyladěný jídelníček. Ke všemu se postupně dostaneme… 

Tip: Máte nadváhu a řešíte, jak shodit břicho? Spočítejte si, jak na tom jste pomocí naší BMI kalkulačky.

Dejte se do pohybu

Jedním z prvních kroků, jak efektivně zhubnout břicho, je ten, že se začnete více pohybovat. Ideálně byste měla zakomponovat alespoň dvacetiminutovou fyzickou aktivitu do každého dne. Nemáme však na mysli pouze posilovací cviky na břicho, ale také jiné formy pohybu, jejichž vzájemným střídáním docílíte skutečně maximální efektivity vašeho snažení.

Základem úspěšného hubnutí břišního tuku je takzvané kardiovaskulární cvičení neboli zkráceně kardio, které na sebe bere podobu běhání, rychlé chůze, jízdy na kole nebo veslování. Jedná se o skvělý způsob, jak spálit nadbytečné kalorie, posílit svalstvo a shodit přebytečný tuk, jelikož se zrychluje metabolismus a zvyšuje potřeba energie nezbytná pro fungování organismu. Současně posílíte zdraví srdce a dostanete hladinu cholesterolu v těle na zdravou úroveň. Kardio aktivitám se ideálně věnujte dvakrát až třikrát týdně.

jak zhubnout břicho

Cviky na hubnutí břicha

Pokud řešíte, jak nejlépe zhubnout břicho, ve vašem repertoáru rozhodně nesmí chybět i pár cviků. Vybrali jsme takové, které zvládne každý a nehrozí přetížení páteře: 

  1. Pozice prkna, tzv. „plank“. Při něm se vám podaří posílit celé břicho včetně hlubokých svalů. V podstatě jde o držení v kliku, jen se o podlahu opíráte celým předloktím. Musíte však mít zatnuté všechny svaly, a to zejména ty břišní, aby byl tento cvik skutečně efektivní. Začněte třemi sériemi o deseti až dvaceti sekundách a postupně můžete tuto dobu prodlužovat podle svých možností.

  2. Zkracovačky se zvednutýma nohama: V leže na zádech zvedněte pokrčené nohy – stehna kolmo k zemi a kolena v pravém úhlu. Cvik pak spočívá v přitahování horní části trupu a hlavy směrem ke kolenům a poté se spouštíte zpět do výchozí pozice. Bedra nezvedáme – musí být celou dobu přitisknutá k podložce.

  3. Zvedání nohou v leže na boku. Tohle možná bude zpočátku těžší způsob, jak spálit tuk na břiše, ale nevzdávejte to. Cvik posiluje šikmé břišní svaly. Ležíte na boku, hlavu si podepřete spodní rukou (jako byste si četla knížku), horní ruku zapřete před tělem dlaní do země. S výdechem mírně zvednete obě natažené nohy nad podložku a chvíli vydržíte. Soustřeďte se na to, že pohyb vychází ze svalů trupu.

Věnujte pozornost pitnému režimu

Dodržování pitného režimu vám s hubnutím břicha pomůže hned několika způsoby. Za prvé krátkodobě zvýší rychlost vašeho metabolismu, díky čemuž podpoří hubnutí celého těla. Za druhé vám voda navodí pocit sytosti, čímž docílíte toho, že toho ve finále sníte méně. A nakonec za třetí pomáhá podpořit trávení a zabraňuje zácpě, která je často příčinou nafouklého břicha.

jak zhubnout břicho

Nezapomínejte na stravu

Nemůžeme vám poradit, jak rychle zhubnout břicho bez toho, aniž bych řešili také stravu. Právě nesprávně sestavený jídelníček je mnohdy hlavní příčinou, proč se tuk na břiše vlastně tvoří. Ale nebojte, nechceme vás uvrhnout do kolotoče zkoušení různých diet a počítání kalorií. Podle novodobých zkušeností je nejlepší způsob, jak rychle zhubnout výrazné omezení sacharidů a jídelníček sestavený hlavně z kvalitních proteinů a tuků – tedy nízkosacharidová strava, nebo rovnou ketodieta.

Inspirovat se můžete desítkami receptů na skvělá jídla s minimem sacharidů. Jejich výhodou je rychlá příprava a fakt, že proteiny a tuky zaženou hlad na delší dobu.

Pokud jste již vyzkoušela různé způsoby stravování, avšak nikdy jste se nedočkala kýžených výsledků, vyzkoušejte ketonovou dietu KetoFit. Představuje velice účinný způsob, jak rychle zhubnout tuk, avšak bez velkých nároků na váš čas a energii. Ketodieta je dokonce nejrychlejší cestou, jak zhubnout břicho bez cvičení.

 

Ketóza

Redukční program KetoFit funguje na principu takzvané ketózy. Jedná se o stav metabolismu, ke kterému dochází, když se do těla spolu se stravou dostává pouze minimální množství sacharidů – cukrů a škrobů obsažených v obilovinách, ovoci nebo například luštěninách. Sacharidy pro organismus obvykle představují primární zdroj energie, a pokud k nim nemá přístup, začne energii čerpat z uložených zásob – tedy především z tuku. 

Při ketóze se zkrátka vaše tělo přepne do režimu aktivního spalování tuků, a vy hubnete, přestože se netrápíte hlady, ani nemusíte intenzivně cvičit. Kromě hubnutí má ketóza ještě další blahodárné účinky, například omezuje vznik diabetu druhého typu. 

Ovšem hubnutí pomocí ketózy má i svoje rizika! Může to být hlavně nedostatek vitamínů a minerálů, protože nesmíte jíst ani většinu ovoce, nebo celozrnné obiloviny. Nejspolehlivější je proto zvolit speciální jídla pro ketodietu, jako je KetoFit. Jsou sestavená odborníky na sportovní výživu, a kromě kvalitních proteinů a tuků obsahují i všechny další nezbytné látky.

Žádné počítání kalorií ani zdlouhavé vaření

Hubnutí s KetoFit si určitě zamilujete hlavně z toho důvodu, že vám nezabere prakticky žádný čas. Během první, takzvané hubnoucí fáze programu totiž nejíte nic jiného než naše proteinová jídla a až v druhé, stabilizační fázi k nim postupně přidáváte běžné potraviny. Nemusíte tedy počítat kalorie (to jsme nakousli už v článku Jak zhubnout za týden), tahat se s těžkými nákupy ani trávit hodiny vařením a mytím nádobí, díky čemuž vám zbyde spousta času, který budete moci věnovat sobě.

 

keto jídla

 

Můžete si být jisti, že ketonová dieta funguje. S KetoFit již úspěšně zhublo břicho a ostatní partie
více jak 85 000 klientek v ČR i SR, podívejte se na jejich příběhy.

 

 


keto dieta KetoFit

 

 

 

 

125 hodnocení
4.8

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky redukčního programu nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.hurahubnu.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

potravina pro zvláštní výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den