Ketofit se bude měnit  >> PŘEČTĚTE SI VÍCE <<

Jak rychle zhubnout stehna

Snad každá žena má své „problémové partie“ a právě stehna a zadek bývají středem pozornosti nejčastěji. Pokusíme se vám proto představit náš plán, jak zhubnout stehna opravdu rychle a efektivně, aby vás to nepřestalo bavit dřív, než se dostaví první výsledky. A ani se u toho nezapotíte…

Jak rychle zhubnout stehna

Jak zhubnout stehna?

Na tenhle častý dotaz najdete plno rad a článků, které se hubnutí stehen věnují. Ale pozor, na rozdíl od nich vám nechceme prezentovat další přehled cviků a dietních omezení. Právě naopak – vysvětlíme vám, proč cvičení a redukční dieta nejsou ten nejrychlejší způsob, jak zhubnout stehna a zadek. Začíná vám to být podezřelé? Uvidíme… 

Zákony hubnutí jsou neúprosné a platí pro všechny velmi podobně. Ano, každá máme jiný typ postavy – některé se tuk ukládá více v oblasti trupu a břicha, jiné ženy trápí hlavně partie od pasu níže. Ale společné máme i s muži jedno – způsob, jak zhubnout stehna bez toho, abyste se celkově zbavila nadbytečné váhy neexistuje. 

Takže tu máme první ponaučení – pokud řešíte, jak zhubnout stehna, ptejte se radši: „Jak celkově shodím ta přebytečná kila?“. A s tím vám umíme dobře poradit! Protože hubnutí stehne úzce souvisí s celkovým životním stylem a způsobem hubnutí. 

9 pravidel pro úspěšné tvarování stehen

Takže tu máme první ponaučení – pokud řešíte, jak zhubnout stehna, ptejte se radši: „Jak celkově shodím ta přebytečná kila?“. A s tím vám umíme dobře poradit! Protože hubnutí stehen úzce souvisí s celkovým životním stylem a způsobem hubnutí. Takže nejdříve musíte udělat takzvanou čistku ve vašem jídelníčku a zbavit se špatných návyků. Těchto 9 pravidel vám pomůže nastolit správný řád ve vašem stravování a nastartovat hubnutí stehen.  

  1. Začněte si váš jídelníček plánovat dopředu. Jen tak se můžete vyhnout nechtěnému přejídání nezdravými potravinami. 
  2. Pokuste se jíst více čerstvé zeleniny a ovoce. Obojí je zdrojem prospěšných látek, které jsou při hubnutí důležité. 
  3. Zvyšte podíl bílkovin ve vašem stravovacím plánu. Obohaťte ho o potraviny s přirozeně vyšším obsahem proteinů.
  4. Více si jídlo vařte doma. Díky tomu budete mít přehled o tom, kolik toho celkově za den opravdu sníte. 
  5. Vyhněte se tradičním sladkostem a cukrovinkám. Nahraďte je vhodnějšími alternativami s minimem cukru, jako jsou například proteinové dezerty. 
  6. Jídlo v restauracích si dopřávejte jen občas. Ušetříte nejen peníze, ale také kalorie. Porce jídel v restauracích jsou často velké a zbytečně tak zvyšují váš denní příjem kalorií. 
  7. Při vaření dejte přednost šetrným způsobům tepelné úpravy
  8. Dodržujte pitný režim. Do něho ale rozhodně nepatří sladké limonády a džusy.
  9. Alkohol a alkoholické nápoje můžou výrazně zpomalit hubnutí. Alkohol nemá žádnou výživovou hodnotu, obsahuje mnoho kalorií a zbytečně organismus zatěžuje.

Cvičení pro hubená stehna – opravdu?

Možná už jste na ty desítky cviků na stehna narazila a některé i zkusila. Tušíme ale, že to moc nezabralo. Nechápejte nás špatně, cvičení bereme jako skvělou součást životního stylu a víme, že je pohyb pro zdraví nenahraditelný. Pro hubnutí je to ale strastiplná cesta. Aby to fungovalo, musíte si důsledně hlídat kalorie a cvičit opravdu intenzivně dlouhé týdny i měsíce.

Některé ženy se přitom zaměřují na konkrétní partie, třeba když řeší, jak zhubnout vnitřní stranu stehen. Cvičení ji sice umí posílit a zpevnit, ale tuk tímto cvičením nezhubnete. Naopak se může stát, že stehna na objemu naberou. Ptáte se jak je to možné? Cíleným cvičením konkrétních partií posílíte svaly, ty nabydou na objemu a tuk na povrchu zůstane.

Na druhou stranu, jako doplňková aktivita v rámci hubnutí je přiměřený pohyb skvělý. Vystačíte si ale s procházkami, nebo jízdou na kole. Ta zásadní část celého hubnutí se totiž odehrává v kuchyni a u talíře, nikoliv v potu tváře při cvičení. To je ověřený fakt, který dávno znají odborníci na výživu i hubnutí a vy ho proto využijte ve svůj prospěch!

Obdobnou tématikou se zabýváme i v dalších článcích:

Jak zhubnout nohy
Jak zhubnout zadek

Cviky na hubnutí stehen

Pokud už jste ale nějaké to kilo zhubla, není od věci pár cviků na stehna zkusit. A to hlavně z toho důvodu, abyste předešla povolené kůži na nohách a plochému zadečku. Stačí pár desítek minut cvičení několikrát za týden a vaše nohy budou krásně vytvarované. Pravidelný trénink navíc přispívá ke snížení viditelné celulitidy, která trápí skoro každou ženu. Nezapomeňte, že cviky na stehna by měly být součástí kompletního tréninku, který protáhne celé tělo. 

Nemáte ráda posilovnu a na skupinovou lekci vás nikdo nedostane? To není problém. Zacvičit si totiž můžete klidně doma. Na internetu najdete spoustu videí s různými cvičebními sestavami s vlastní vahou. Takže kromě podložky nebudete potřebovat žádné speciální pomůcky. Stačí si obléct sportovní oblečení a můžete se do toho pustit. Jaké cviky na stehna najdete v každém tréninkovém plánu?

 

  • různé varianty dřepů (klasické, s výkopem, s výskokem, s úkrokem, na jedné noze),
  • výpady,
  • pozice bojovníka v různých variantách (jóga),
  • zanožování (ve stoje, v kleče),
  • nůžky vleže,
  • jízda na kole vleže,
  • kmity vleže.

Jak co nejrychleji shodit přebytečný tuk bez cvičení?

 

Jak rychle zhubnout stehna

Dieta versus keto dieta

Ještě před deseti lety byste neměla moc na výběr jak zhubnout stehna. Svět hubnutí byl sice už tehdy plný stovek „zázračných diet“, ale většinou šlo stejně o hubnutí pomocí omezování a spalování kalorií – tedy takzvané kalorické restrikce. V praxi jde o trápení se hlady, odpírání si oblíbených jídel, nebo nekonečné pocení ve fitku a při běhání.

Nástup a rozmach keto diety ale změnil svět hubnutí během pár let, a keto dieta obrátila vše vzhůru nohama. Gratulujeme! Žijete ve světě, kde hubnout se dá celkem snadno a spolehlivě. A hned si povíme, jak na to. 

Keto dieta pro hubená stehna

Pokud se zajímáte o hubnutí, ketodieta (také bezsacharidová dieta) vám určitě neunikla. Nebudeme ji proto dlouze rozebírat (podrobně si ji prostudujte zde). Jde o to, že striktně omezíte sacharidy, organismus během pár dní přejde do stavu ketózy a začne aktivně spalovat tuky jako hlavní zdroj energie. Je to milionkrát ověřené, využívá se zcela přirozená funkce lidského těla, a kromě rychlého hubnutí má ketóza další blahodárné vlivy na náš organismus.

Jako řešení, jak rychle zhubnout stehna (tedy spíše, jak celkově zhubnout) má ketodieta následující výhody:

  • Funguje mnohem rychleji, než hubnutí pomocí kalorického deficitu (omezování kalorií v jídelníčku.
  • Hubnete pouze tuk, svaly zůstávají.
  • V jídle se nebudete omezovat.
  • Nemusíte si ani odpírat sladkosti – stačí když zvolíte sladké dobroty pro keto dietu.
  • Nemusíte si lámat hlavu s tím, co budete při dietě jíst – využijte výhodné balíčky pro keto dietu.
  • Není potřeba se namáhat cvičením, intenzivní pohyb je dokonce při keto dietě nežádoucí, měla byste hodně odpočívat.

A teď pozor! Aby to nebylo tak jednoduché, i keto dieta má velká rizika a úskalí:

  • Protože musíte vynechat i většinu ovoce, obilniny a luštěniny, hrozí kritický nedostatek důležitých vitamínů, minerálu a dalších mikronutrientů!
  • Poskládat si funkční keto jídelníček na vlastní pěst není žádná legrace – zabere vám to plno času při vaření a studování informací.
  • Je dost možné, že vás domácí keto jídla nebudou chuťově uspokojovat.

Co s tím? Nic složitého – všechny nevýhody keto diety jsme už naštěstí vyřešili za vás. Stačí se spolehnout na odborně sestavená speciální jídla KetoFit®, tak jako už tisíce žen před vámi. KetoFit® už více jak 8 let v ČR nabízí ucelený program jídel pro keto dietu a rychlé hubnutí. Vy si zkrátka vyberete plán hubnutí, který vám nejvíce vyhovuje a pak ho pomocí jídel KetoFit® dodržujete.

Jak rychle zhubnout stehna 

Výhody hubnutí s KetoFit?

Je celkem jedno, jestli vás sem přivedla otázka, jak zhubnout stehna, nebo jinou partii, s KetoFit® zhubnete celkově, rychle a užijete si následující výhody:

  • Ušetříte čas – nemusíte studovat „keto pravidla“ a řešit, co budete jíst.
  • Ušetříte peníze – denní menu od KetoFit® pořídíte už kolem 150 Kč – viz třeba tato keto dieta na 4 týdny.
  • Pochutnáte siketodieta KetoFit® obsahuje celou řadu dobrot – omelety, svíčkovou, proteinové polévky i sladké čokoládové tyčinky – vše bez sacharidů.
  • Nehrozí vám nedostatek důležitých živin – jídla KetoFit® sestavili odborníci na vrcholovou sportovní výživu.

Kromě toho získáte ještě jedno ohromné plus – zkušenosti žen, které už s keto dietou úspěšně zhubly. Můžete si přečíst jejich názory a pozitivní ohlasy, nebo se motivovat příběhy a fotografiemi jejich vítězství.

Jak se zbavit tuků na stehnech?

Správně jste tedy pochopili, že pro zmírnění tuku na stehnech musíte zapracovat především na vašem jídelníčku. Pokud nechcete mít velká a svalnatá stehna, berte cvičení v posilovně jen jako doplněk a nestavte na něm vaši hubnoucí strategii. Při formování tučných stehen, nebo jiných partií vašeho těla, se zaměřte hlavně na to, kolik jídla denně sníte. 

Nechtějí se vám počítat kalorie a odmítáte být celý den jen na nízkokalorických salátech? Proteinová dieta KetoFit® vám ukáže, jak se zbavit tuků na stehnech bez hladu a odpírání si vašich oblíbených jídel. Krásné nohy můžete mít i vy. Rozlučte se s tlustými stehny jednou provždy.  

Podívejte se na dámy, které zhubly nejen stehna a teď vypadají opravdu krásně

KetoFit reference
Dnes jsem poloviční, je to úžasná změna.

Jmenuji se Míša a jsem typický příklad ženy v nejlepších letech - práce, děti, kroužky, domácnost a na sebe jaksi nezbýval čas. Všechno to začalo v březnu, s blížící se 40. Konečně si už zase užívám na plné čáře.

Celý příběh

 

 

Reference KetoFit
V létě váha ukazovala 80 kg, hrůza. Dnes je mi 40 a jsem hubenější než na střední.

A proto, všem, kteří už to vzdali, bych doporučila KetoFit® alespoň vyzkoušet, věřím, když jsem to dokázala já, tak s KetoFit® to zvládne každý.*

Celý příběh

 

Reference KetoFit
Vážila jsem 120 kg a teď? Podívejte se, jak jsem s kily zatočila.

Žila jsem tak jako žije spousta lidí. Vůbec jsem neuvažovala o hubnutí, obešla jsem se bez sportu, i když jsem byla z nadváhy unavená. Neřešila jsem to, nepřipouštěla jsem si vlastní problémy.  Keto dieta KetoFit® mi pomohla.

Celý příběh

 

 


Reálné příběhy žen, které radikálně snížili své BMI během velmi krátké doby s KetoFit®.  

 

Další příběhy s keto dietou

 

 

Tip na závěr

Máte-li svoje oblíbené cviky na stehna a zadek, nevzdávejte se jich. Zpevněné a vyrýsované tvary jsou sexy, navíc je to součást zdravého pohybového aparátu. Dokud se ale nezbavíte podstatné porce podkožního tuku, svaly vidět nebudou. Dokonce může nastat nežádoucí jev, kdy intenzivním cvičením svaly na stehnech zvětší svůj objem. A to může, ale nemusí být žádoucí. Mimochodem, častý dotaz na Googlu je doslova jak zhubnout stehna a nenabrat svaly, což keto dieta dokáže zařídit. 

Přejeme vám úspěšné hubnutí s keto dietou, ať jednou provždy vyřešíte trápení, jak zhubnout ve stehnech a získáte zasloužené sebevědomí. Výsledky hubnutí s keto dietou si můžete ověřit na BMI kalkulačce.

 

Autor článku: Redakce KetoFit
Odborný tým se zaměřením na ryhlé hubnutí

Na hubnutí nebudete sami!

Přidejte se k nám, vzájemně se podporujeme, sdílíme recepty, výsledky a zkušenosti. Hubnutí je hned snadnější.

Přidat se do skupiny

Podpora / recepty / příběhy
Zeptejte se reálných uživatelek, jak jsou spokojené s KetoFit, jak se jim daří hubnout, kolik kilo zhubly.

Neváhejte začít nový štíhlejší život

Přes 100 000 proměn v ČR a SR. Inspirujte se ženami, které už dosáhly své vysněné váhy.

Hýčkejte se těmi nejlepšími jídly

Pravá česká chuť

Speciálně pro ženy

Extra účinek při hubnutí

Zlepšují pleť, vlasy a nehty

Proč hubnout s kvalitnejším KetoFit?