Ptejte se: +420 770 110 650


Jak zhubnout nohy? Víme jak na to!

Pokud už nějakou dobu hledáte odpověď na otázku, jak zhubnout nohy věřte, že v tom nejste sama. Tisíce žen po celém světě řeší ten samý problém, obzvlášť v letní sezóně, kdy ukázat nohy v šortkách, sukních a plavkách je prakticky nevyhnutelné. Nebude vám však stačit pouze sport na štíhlé nohy, opravdu efektivní cesta, jak zhubnout nohy vyžaduje změny v životním stylu jako takovém. Jaké to jsou?

jak zhubnout nohy

 

Strava, základ štíhlé linie

Pokud chcete objevit spolehlivý způsob, jak nejúčinněji zhubnout, pak se určitě zaměřte především na jídelníček. Právě ten totiž bývá nejčastějším důvodem, proč se podkožní tuk tvoří. Nejen v oblasti nohou, ale po celém těle – třeba i v obličeji. Hlavním “zabijákem” štíhlé linie bývají většinou zpracované potraviny jako sladkosti, sušenky, párky, uzeniny, nebo dokonce těstoviny a pečivo. U těchto potravin často nevíte, co vlastně jíte, a už vůbec ne v jakém poměru.

To, jak vypadáte a jak se cítíte
ovlivňuje jídelníček až z 80%

Typický jídelníček člověka, který jej moc neřeší obsahuje velké porce sacharidů a tuků, kvalitních proteinů spíše nedostatek. To pro tělo znamená přebytečnou energii, kterou si začne ukládat ve formě podkožního tuku. Co s tím?

Odborníky nejčastěji doporučovaný způsob, jak zhubnout nohy, ale i ostatní partie je kombinace vyváženého jídelníčku a pohybu. Samozřejmě nesmí chybět ani pitný režim a dostatek spánku. Tento způsob hubnutí je ale velmi konzervativní a především zdlouhavý. Pokud máte opravdu pevnou vůli a zvládnete změnit a dodržovat životní styl dlouhodobě (měsíce až roky), jděte do toho. Existuje ale rychlejší cesta ke štíhlé postavě.

Ketodieta – nejrychlejší způsob, jak zhubnout nohy i celé tělo

Jestli rádi vidíte výsledky rychle, přitom bez kompromisů v podobě zdravotních rizik a hladovění, tohle bude vaše cesta, jak zhubnout nohy. Ketodieta v poslední době doslova kraluje v oboru hubnutí a rýsování postavy. Spalování tuků tady funguje jinak, než při klasické redukční dietě, kde stále počítáte kalorie.

Ketodieta využívá k rychlému hubnutí tzv. ketózu, což je proces v organismu, který nastartuje, když striktně omezíme sacharidy. Přesně na tomto principu funguje i revoluční proteinová dieta KetoFit, která na rozdíl od jiných dietních programů není drastická, nezatěžuje vaše orgány a ani nevyžaduje, abyste se trápila s pocitem hladu.

Základem tohoto dietního programu jsou speciální proteinová jídla, ze kterých se po několik týdnů bude skládat celý váš jídelníček. Tyto pokrmy obsahují velké množství bílkovin a vlákniny, ale zároveň minimum sacharidů, díky čemuž v organismu dochází ke zmíněné ketóze. Během ní nezískáváte energii ze stravy, ale začnou se efektivně využívat uložené tukové zásoby. Díky jídlům KetoFit to dokážete bez složitých receptů a hodin strávených v kuchyni či na nákupech – zbyde vám plno času cvičení a následný odpočinek.

Samozřejmě hubnutí s ketodietou není omezeno jen na nohy, ale je to velmi efektivní cesta, jak zhubnout boky, nebo jak zhubnout břicho, což často řeší ženy po porodu.

Co jíst pro štíhlé nohy?

Jak už jsme rozebrali výše, jídelníček na rychlé hubnutí musí být založený hlavně na bílkovinách, kvalitních tucích a vláknině, doplněný dostatkem vitamínů i minerálů. Sestavte proto vaše jídla z vajec, masa, mléčných produktů a kombinujte je vždy s čerstvou i upravenou zeleninou. Ovoce si dopřávejte pouze nízkosacharidové – borůvky, jahody, kiwi, maliny, citrusy.

Nejspolehlivější cestu, jak zhubnout nohy pomocí nízkosacharidového jídelníčku pak představují speciální proteinová jídla KetoFit. Jejich receptury sestavují odborníci na sportovní výživu, a kromě vysoce kvalitních proteinů obsahují i komplex vitamínů a dalších cenných látek.

Ze sortimentu KetoFit můžete vyzkoušet:

 

proteinová keto dieta

 

 Tip: inspirujte se desítkami oblíbených receptů na nízkosacharidová jídla a pro ketogenní dietu.

Pohybem k hubnutí celého těla

I když byste chtěli zhubnout pouze v určité oblasti, je třeba se zaměřit na tělo jako celek. Cviky na vnější stehna, zadek či lýtka totiž dovedou posílit a vyrýsovat vaše svaly, ale s podkožním tukem jako takovým vám nijak zásadně nepomohou. Nejlepším přítelem se vám v tomto ohledu stane kardio cvičení, ať už ve formě běhu, jízdy na kole, rychlé chůze či nordic walkingu. 

S pomocí kardio cvičení se váš organismus naladí na určitou tepovou frekvenci, při které dochází ke spalování tuku po celém těle a tím pádem se jedná o velmi účinný způsob, jak se zbavit tuku na stehnech i lýtkách. Při aktivitách, jako je běh či rychlá chůze se navíc intenzivně zapojují svaly po celých nohách, díky čemuž se krásně zpevní a vytvarují.

Jak zhubnout nohy chůzí, nebo na kole

Možná patříte mezi jedince, kteří z nějakého důvodu moc cvičit nemohou. Pokud zvládáte aspoň procházky, máte vyhráno. Chůze, ideálně svižná chůze je skvělý prostředek k posílení nohou a prokrvení celého těla. Začněte klidně u krátkých procházek a podle možností je zkuste prodlužovat a zrychlovat tempo. Chůze nezatěžuje klouby tolik, jako běh, a přitom je to plnohodnotná fyzická aktivita.

Velmi podobně je to s ježděním na kole. Někdy je to dokonce lepší než chůze, třeba při problémech s klouby dolních končetin. Takže můžete-li do svého denního programu zařadit chůzi, nebo projížďky na kole, určitě to využijte!

 

jak zhubnout nohy

 

Cviky pro pevné nohy

Už tu zaznělo, že nelze cíleně zhubnout konkrétní partii těla. Přesto vám ale při vaší snaze, jak zhubnout nohy mohou pomoci konkrétní cviky. Pokud totiž celé nohy zpevníte, výsledek bude v kombinaci s odbouráním podkožního tuku dokonalý.

Jako efektivní cviky na nohy zkuste třeba:

Výpady
Výpady jsou perfektní doplněk, pokud řešíte, jak zhubnout nohy a zadek. Stůjte s chodidly mírně od sebe a vykročte jednou nohou daleko dopředu a jděte do podřepu. Koleno přední nohy přitom nemá nepřesahovat špičku. Zadní pokrčená noha zůstává stát na špičce a koleno se může lehce dotýkat podlahy. Poté se můžete vrátit – výpady dělat na místě, nebo pomocí nich pochodovat po místnosti.

jak zhubnout nohy

Dřepy
Dřepy asi nemusíme moc přestavovat. Důležité ale je, abyste nepřetěžovali kolena. Při pohybu dolů proto nechoďte níže, než do vodorovné polohy stehen vůči zemi. Kolena by přitom neměly jít před špičky chodidel. Tím nejlépe zatížíte stehna a zadek. Počet opakování záleží na vaší kondici, ale vždy platí, že byste svaly měli před ukončením cvičení dobře cítit.

Výpony na lýtka ve stoji
Zpevněná lýtka samozřejmě přidají nohám na atraktivitě. Stůjte s nohama na šíři ramen a plynule se vyhoupněte na špičky (nikoliv švihem), nahoře chvíli vydržte. Výpony můžete dělat i na jedné noze a tím si přidat větší zátěž. Tento cvik je skvělý pro využití času třeba i při čištění zubů, nebo při čekání na autobus.

jak zhubnout nohy

Zvedání nohou v leže
Tento cvik zapojuje vnější stranu stehen a boky. Lehněte si na jeden bok, spodní ruku si dejte pod hlavu (druhou můžete opřít dlaní před pánví kvůli lepší stabilitě) a zpevněte střed těla. Pomalu zvedněte nataženou horní nohu co nejvýše to půjde a vydržte pár vteřin. Opakujte 15krát na každé straně, nebo dokud to půjde.

 

 

 Jdeme na to...

 Nyní už víte o tom, jak zhubnout nohy vše a můžete se pustit do cvičení a úpravy stravy.
Chcete-li využít rychlou cestu pomocí keto diety, vyberte si jídla v e-shopu
a začněte už od druhého dne hubnout nohy i ostatní části těla.

keto dieta KetoFit

proteinová dieta KetoFit

 

 


 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den