Ptejte se: +420 770 110 650


Jak zhubnout nohy? Víme jak na to!

Pokud už nějakou dobu hledáte odpověď na otázku, jak zeštíhlit stehna a zhubnout nohy, věřte, že v tom nejste sama. Tisíce žen po celém světě řeší ten samý problém, obzvlášť v letní sezóně, kdy ukázat nohy v šortkách, sukních a plavkách je prakticky nevyhnutelné. Pro získání štíhlých noh vám však bohužel nebude stačit pouze sport.

Jediná efektivní cesta, jak zhubnout nohy, vyžaduje úpravy životního stylu. Jaké změny je tedy potřeba udělat pro opravdu efektivní hubnutí těchto partií?

jak zhubnout nohy

 

Proč se snahy o hubnutí nohou často míjí účinkem?

Častým problémem při hubnutí bývá přehnaná snaha a touha po rychlém výsledku. Je v pořádku, ba dokonce i žádoucí, stanovit si jasné cíle svého snažení a udělat pro jejich naplnění maximum. Problémem však často bývají přehnané nároky, které na sebe sama klademe. Ty mohou vést k demotivaci a úplně obrácenému nastavení mysli, než je žádoucí.

Hlavní je být v klidu, hubnout pro sebe, nikoliv proto, že vás k tomu nutí okolí, a oslavovat všechny drobné úspěchy. Uvidíte, že s pozitivní myslí půjde i hubnutí problematických partií mnohem snadněji.

Strava, základ štíhlé linie

Pokud chcete objevit spolehlivý způsob, jak zeštíhlit nohy, pak se určitě zaměřte především na jídelníček. Právě ten totiž bývá nejčastějším důvodem, proč se podkožní tuk tvoří. Nejen v oblasti nohou, ale po celém těle – třeba i v obličeji. Hlavním “zabijákem” štíhlé linie bývají většinou zpracované potraviny jako sladkosti, sušenky, párky, uzeniny, nebo dokonce těstoviny a pečivo. U těchto potravin často nevíte, co vlastně jíte, a už vůbec ne v jakém poměru.

To, jak vypadáte a jak se cítíte
ovlivňuje jídelníček až z 80%

Typický jídelníček člověka, který jej moc neřeší obsahuje velké porce sacharidů a tuků, kvalitních proteinů spíše nedostatek. To pro tělo znamená přebytečnou energii, kterou si začne ukládat ve formě podkožního tuku. Co s tím?

Odborníky nejčastěji doporučovaný způsob, jak efektivně zhubnout nohy, ale i ostatní partie, je kombinace vyváženého jídelníčku a pohybu. Samozřejmě nesmí chybět ani pitný režim a dostatek spánku. Tento způsob hubnutí je ale velmi konzervativní a především zdlouhavý. Pokud máte opravdu pevnou vůli a zvládnete změnit a dodržovat životní styl dlouhodobě (měsíce až roky), jděte do toho. Existuje ale rychlejší cesta ke štíhlé postavě.

Ketodieta – nejrychlejší způsob, jak rychle zhubnout nohy i celé tělo

Jestli rádi vidíte výsledky rychle, přitom bez kompromisů v podobě zdravotních rizik a hladovění, tohle bude vaše cesta, jak zhubnout nohy. Ketodieta v poslední době doslova kraluje v oboru hubnutí a rýsování postavy. Spalování tuků tady funguje jinak, než při klasické redukční dietě, kde stále počítáte kalorie.

Ketodieta využívá k rychlému hubnutí tzv. ketózu, což je proces v organismu, který nastartuje, když striktně omezíme sacharidy. Přesně na tomto principu funguje i revoluční proteinová dieta KetoFit, která na rozdíl od jiných dietních programů není drastická, nezatěžuje vaše orgány a ani nevyžaduje, abyste se trápila s pocitem hladu.

Základem tohoto dietního programu jsou speciální proteinová jídla, ze kterých se po několik týdnů bude skládat celý váš jídelníček. Tyto pokrmy obsahují velké množství bílkovin a vlákniny, ale zároveň minimum sacharidů, díky čemuž v organismu dochází ke zmíněné ketóze. Během ní nezískáváte energii ze stravy, ale začnou se efektivně využívat uložené tukové zásoby. Díky jídlům KetoFit to dokážete bez složitých receptů a hodin strávených v kuchyni či na nákupech – zbyde vám plno času cvičení a následný odpočinek.

Samozřejmě hubnutí s ketodietou není omezeno jen na nohy, ale je to velmi efektivní cesta, jak zhubnout boky, nebo jak zhubnout břicho, což často řeší ženy po porodu.

Co jíst pro štíhlé nohy?

Jak už jsme rozebrali výše, jídelníček na rychlé hubnutí musí být založený hlavně na bílkovinách, kvalitních tucích a vláknině, doplněný dostatkem vitamínů i minerálů. Sestavte proto vaše jídla z vajec, masa, mléčných produktů a kombinujte je vždy s čerstvou i upravenou zeleninou. Ovoce si dopřávejte pouze nízkosacharidové – borůvky, jahody, kiwi, maliny, citrusy.

Nejspolehlivější cestu, jak zhubnout nohy pomocí nízkosacharidového jídelníčku pak představují speciální proteinová jídla KetoFit. Jejich receptury sestavují odborníci na sportovní výživu, a kromě vysoce kvalitních proteinů obsahují i komplex vitamínů a dalších cenných látek.

Ze sortimentu KetoFit můžete vyzkoušet:

 

proteinová keto dieta

 

Tip: inspirujte se desítkami oblíbených receptů na nízkosacharidová jídla a pro ketogenní dietu.

Hlídejte si příjem soli

Vysoké hladiny soli v těle totiž způsobují zadržování vody a otoky, které se negativně projeví i na stehnech.

V dnešní době je přitom právě vysoké množství soli v různých potravinách problémem, který hatí snahy o efektivní hubnutí. Doporučený denní příjem pro českou populaci činí 5 g, podle průzkumů však většina z nás běžně konzumuje 15 g a více soli denně.

Pro začátek je rozhodně ideální snažit se konzumovat co nejméně zpracovaných potravin, slaných pochutin a zbytečně nedosolovat jídla.

Sůl = bílý jed? Něco na tom bude.

Podpora látkové výměny jako cesta ke krásným nohám

Dalším důležitým aspektem pro krásné nohy je správná funkce žilního a lymfatického systému. Pokud totiž nefungují správně, dochází k otokům a typickému pocitu těžkých nohou, který zná asi téměř každý u nás. Jak tedy podpořit látkovou výměnu?

  • Dodržujte pitný režim. Pijte přitom ideálně čistou vodu. Chuť můžete dodat pomocí bylinek, citrónu či limetky.
  • Při sprchování střídejte studenou a teplou vodu. Podpoříte prokrvení a pomůže vám to také účinně bojovat s celulitidou.
  • Při sedavém zaměstnání se pravidelně protáhněte. Stačí si přitom klidně jenom zajít pro vodu nebo udělat několik dřepů.
  • Ideální jsou delší procházky, které jsou pro tělo přirozené a zároveň velmi účinně podporují hubnutí.

Pohybem k hubnutí celého těla

I když byste chtěli zhubnout pouze v určité oblasti, je třeba se zaměřit na tělo jako celek. Cviky na vnější stehna, zadek či lýtka totiž dovedou posílit a vyrýsovat vaše svaly, ale s podkožním tukem jako takovým vám nijak zásadně nepomohou. Nejlepším přítelem se vám v tomto ohledu stane kardio cvičení, ať už ve formě běhu, jízdy na kole, rychlé chůze či nordic walkingu. 

S pomocí kardio cvičení se váš organismus naladí na určitou tepovou frekvenci, při které dochází ke spalování tuku po celém těle a tím pádem se jedná o velmi účinný způsob, jak se zbavit tuku na stehnech i lýtkách. Při aktivitách, jako je běh či rychlá chůze se navíc intenzivně zapojují svaly po celých nohách, díky čemuž se krásně zpevní a vytvarují.

 

Vytvarujte svá stehna díky pravidelnému pohybu.
Začít můžete třeba delšími procházkami.

Jak zhubnout nohy chůzí, nebo na kole

Možná patříte mezi jedince, kteří z nějakého důvodu moc cvičit nemohou. Pokud zvládáte aspoň procházky, máte vyhráno. Chůze, ideálně svižná chůze je skvělý prostředek k posílení nohou a prokrvení celého těla. Začněte klidně u krátkých procházek a podle možností je zkuste prodlužovat a zrychlovat tempo. Chůze nezatěžuje klouby tolik, jako běh, a přitom je to plnohodnotná fyzická aktivita.

Velmi podobně je to s ježděním na kole. Někdy je to dokonce lepší než chůze, třeba při problémech s klouby dolních končetin. Takže můžete-li do svého denního programu zařadit chůzi, nebo projížďky na kole, určitě to využijte!

 

jak zhubnout nohy

 

Cviky pro pevné nohy

Už tu zaznělo, že nelze cíleně zhubnout konkrétní partii těla. Přesto vám ale při vaší snaze mohou pomoci konkrétní cviky. Pokud totiž celé nohy zpevníte, výsledek bude v kombinaci s odbouráním podkožního tuku dokonalý.

Máme pro vás několik tipů na cviky pro zeštíhlení stehen:

Výpady
Výpady jsou perfektní doplněk, pokud řešíte, jak zhubnout stehna a zadek. Stůjte s chodidly mírně od sebe a vykročte jednou nohou daleko dopředu a jděte do podřepu. Koleno přední nohy přitom nemá nepřesahovat špičku. Zadní pokrčená noha zůstává stát na špičce a koleno se může lehce dotýkat podlahy. Poté se můžete vrátit – výpady dělat na místě, nebo pomocí nich pochodovat po místnosti.

jak zhubnout nohy

Dřepy
Dřepy asi nemusíme moc přestavovat. Lepší cviky na štíhlá stehna snad ani neexistují. Důležité ale je, abyste nepřetěžovali kolena. Při pohybu dolů proto nechoďte níže než do vodorovné polohy stehen vůči zemi. Kolena by přitom neměly jít před špičky chodidel. Tím nejlépe zatížíte stehna a zadek. Počet opakování záleží na vaší kondici, ale vždy platí, že byste svaly měli před ukončením cvičení dobře cítit.

Výpony na lýtka ve stoji
Možná vás trápí také to, jak zhubnout lýtka. Je jasné, že krásně zpevněná lýtka samozřejmě přidají nohám na atraktivitě. Stůjte s nohama na šíři ramen a plynule se vyhoupněte na špičky (nikoliv švihem), nahoře chvíli vydržte. Výpony můžete dělat i na jedné noze a tím si přidat větší zátěž. Tento cvik je skvělý pro využití času třeba i při čištění zubů, nebo při čekání na autobus.

jak zhubnout nohy

Zvedání nohou v leže

Tyto cviky na zeštíhlení stehen jsou rovněž velmi účinné, protože při nich velmi efektivně zapojujete vnější stranu stehen a také boky. Lehněte si na jeden bok, spodní ruku si dejte pod hlavu (druhou můžete opřít dlaní před pánví kvůli lepší stabilitě) a zpevněte střed těla. Pomalu zvedněte nataženou horní nohu co nejvýše to půjde a vydržte pár vteřin. Opakujte 15krát na každé straně, nebo dokud to půjde.

 

Jak nepolevit a vydržet?

Jak je dobře, známo, ve dvou se to lépe táhne. Nejinak je tomu také u hubnutí. Může jít přitom o vaši kamarádku, partnera nebo maminku. Naplánujte společné výlety do přírody, vyrazte na kolo, nastartujte společně změnu stravy v podobě ketodiety.

Největší výhodou je sdílení a vzájemná podpora, která vás donutí vydržet i přes všechny krize. Jakmile si z cvičení a zdravé výživy uděláte návyk, máte v podstatě vyhráno.

 Jdeme na to...

 Nyní už víte o tom, jak zhubnout nohy vše a můžete se pustit do cvičení a úpravy stravy.
Chcete-li využít rychlou cestu pomocí keto diety, vyberte si jídla v e-shopu
a začněte už od druhého dne hubnout nohy i ostatní části těla.

keto dieta KetoFit

proteinová dieta KetoFit

 

 

 

 

Zaručené výsledky a krásně štíhlé nohy během několika týdnů

Že je možné zhubnonut nohy ve velmi krátkém čase dokazují tisíce recenzí a zkušeností s keto dietou. S příběhy žen z ČR a SR, které rychle zhubly a změnili životní styl, se také můžete seznámit ve skupině na Facebooku. Schází se nás zde už více jak 8 000. Neváhejte a přidejte se k nám! KetoFit Facebook skupina zde.

BMI kalkulačka výpočet

Zhubla jsem s keto dietou z velikosti 46.

Bolela mě záda, kolenní klouby, zadýchávala jsem se při námaze a byla často unavená. Kromě snížení celkové váhy se mi podařilo zhubnout i nohy a stehna.

Recenze keto diety

 

BMI kalkulačka výpočet
KetoFit mi pomohl, mám opět štíhlé nohy.

Po dvou porodech a vlivem stresu jsem se dostala do obezity velkého stupně na neskutečně alarmujících 126 kg. Trpěla jsem na klouby až k slzám. Keto dieta KetoFit mi pomohla.

Mé zkušenosti s keto dietou

 

Další příběhy s keto dietou

 

 


 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den