Ptejte se: +420 770 110 650


Ketodieta – jak funguje a proč je tak populární?

Asi žádný způsob redukce hmotnosti si v posledních letech nezískal tolik zájmu a příznivců, jako ketodieta. Zatímco jiné diety postupně upadají v zapomnění, ketodieta je stále oblíbená mezi sportovci, celebritami a především lidmi s nadbytečnou váhou. Důvodů je několik. Ketodieta už je léty prověřená – funguje, nevyžaduje cvičení a je celkem snadné ji podstoupit.

 

Co vlastně ketodieta je?

V běžné stravě přijímáme základní makroživiny, tedy sacharidy, tuky a bílkoviny v poměru, kde sacharidy převažují (50 – 55 % tvoří sacharidy).

Naopak ketodieta (jinak zvaná jako proteinová dieta), má v příjmu převahu bílkovin nad tuky a sacharidy. Jejich poměr je: 15 – 20 % sacharidů, 15 – 20 % tuků a 60 – 70 % bílkovin. Jednotlivé poměry se mohou lišit v rozmezí několika málo procent.

Jak funguje ketodieta?

Za normálních okolností tělo využívá sacharidy jako hlavní zdroj energie. Stěpí je na glukózu, kterou díky inzulinu rozvádí do celého organismu. Přebytečnou glukózu umí tělo uskladnit v podobě tukové tkáně. 

Při ketodietě je to ale jiný scénář. Když omezíte sacharidy, tělo se musí přizpůsobit. Je na to připravené a umí si dobře poradit. Aby se udrželo v chodu, sáhne po jiném zdroji energie – tuku. Jeho rozložením získá organismus potřebnou glukózu a jako vedlejší produkt vznikají ketonové látky. Ty mimo jiné chrání svalovou tkáň, utlumují pocit hladu, a také chuť na sladké. Tento stav metabolismu se nazývá ketóza ­– proto název ketodieta.

Výhody ketodiety

Hlavní výhodou jsou opravdu velmi rychlé úbytky hmotnosti. Samotné „naběhnutí“ ketogenní diety je ale příjemné, není šokové, nastupuje pozvolna. Díky sytícímu efektu bílkovin je při dietě zmenšená chuť k jídlu, a proto nedochází k výraznému pocitu hladu.

Ketodieta má navíc minimální až nulový jo-jo efekt!

 

Jak na to

Teď si nejspíš říkáte: „To musím vyzkoušet“. Než se do ketodiety pustíte, seznamte se dobře s vhodnými a zakázanými potravinami. Představíme si pár typických příkladů:

Co jíst:

- maso

- ryby

- vajíčka

- sýry, smetanu

- ořechy a olejnatá semínka

- zdravé tuky (nerafinované rostlinné oleje)

- nízkosacharidovou zeleninu, avokádo

- speciální jídla pro ketodietu

Čemu se vyhnout:

- slazeným pokrmům (a také nápojům!), sladkostem

- obilninám, pečivu a těstovinám

- ovoci

- luštěninám

- alkoholu 


„Ok, to zvládnu“. Možná zvládnete, ale je toho mnohem víc, co musíte vědět. Výše uvedené jsou jen nejčastější příklady. Zásadní je správné sestavení jídelníčku při ketodietě! Hrozí reálné riziko, že v dietním jídelníčku budou chybět některé důležité vitamíny, bude mít málo proteinů, nebo že jídla bude až moc.

A to právě může být kámen úrazu. Sestavit jídelníček z běžně dostupných potravin není úplně jednoduché, navíc si představte že jste na cestách, nebo někde za městem na kole s omezeným výběrem restaurací. To jsou pak typické situace, kdy člověk „sejde z cesty“ a je po dietě.

Ketodieta na míru - nejefektivnější hubnutí

Nejsnadnější cestou vstříc ketodietě jsou proto už hotové balíčky jídel na celý den. Jde o různé směsi na přípravu polévek, omelet, koktejlů, nebo celých jídel i s přílohou. Pokud zvolíte kvalitní značku ketodiety, můžete hubnout bez obav a spolehnout se, že vašemu tělu nic nechybí.

Tento způsob ketodiety přináší nejlepší výsledky také proto, že je snadné ji dodržovat. Nemusíte se starat o shánění jídla a trávit plno času jejich přípravou ze základních surovin. Součástí takových diet je často i něco malého na zub, takže si můžete smlsnout, ale přitom jde o dobroty splňující zásady ketodiety.

Přesně takový komplexní systém ketodiety představuje značka KetoFit, která je specificky určená pro ženy. Receptury produktů KetoFit sestavili čeští odborníci na výživu pro vrcholové sportovce a splňuje normy speciální náhradní stravy. To mimo jiné znamená, že vám dodává i potřebné vitamíny a minerály, takže nebudete během hubnutí nijak ochuzení o důležité mikro-nutrienty.

Na webu najdete také plno receptů, ať víte, jak můžete proteinovou dietu kombinovat s jinými běžnými potravinami. A navíc načerpáte inspiraci pro váš budoucí jídelníček, který využije po dokončení fáze hubnutí.

ketodieta KetoFit před a po

Zkušenosti mluví za vše

Že ketodieta funguje dokazují tisíci spokojený žen po celém světě. S příběhy češek, které úspěšně zhubly se můžete seznámit na stránkách KetoFit. Možná dodají potřebnou motivaci i vám. O ketodietě totiž není důvod pochybovat, stačí se k ní odhodlat.

 

 

542 hodnocení
4.9

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :)
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start.
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední.
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :)
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky!
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

potravina pro zvláštní výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den