Ptejte se: +420 770 110 650


Tipy na rychlou dietní večeři 

Snažíte se zhubnout, nebo si udržet vaši současnou postavu? Určitě se vám budou hodit naše tipy na rychlá dietní jídla vhodná na závěr dne. Řekneme si něco málo o zásadách správné dietní večeře a samozřejmě si představíme oblíbené recepty a konkrétní potraviny pro dietní večeře bez sacharidů.

 

tipy na dietní večeři

 

Zásady dietní večeře

Co má splňovat ideální dietní večeře? Během spánku vaše tělo především regeneruje – zpomaluje se metabolismus, odbourávají se toxiny a tvoří různé molekuly, např. hormony a proteiny. Ideální večeře vás na to má připravit, podpořit regeneraci a nezahltit organismus nevhodnými živinami. 

Nezapomínejte také na správné načasování. Nezáleží, jestli večeříte v šest, nebo v devět hodin večer. Podstatné je dopřát si poslední jídlo dne ideálně dvě hodiny před spaním, nebo dříve. 

Sacharidy raději ne

Rýže, těstoviny, nebo celozrnné pečivo se může zdát jako dobrá volba pro lehkou večeři. Ale pozor, nejsou! Když spíte, váš organismus potřebuje mnohem méně energie, než během dne. To vás asi nepřekvapuje. Sacharidy jsou proto nejméně vhodná složka, protože dodají rychlou energii, kterou už nespálíte a uloží se do tukových zásob. Podle nás je rozhodně nejlepší dietní večeře bez sacharidů.

 

Tip: Pokud si k večeři nechcete odepřít krajíc chleba, nebo topinku, zvolte proteinový keto chleba s minimálním obsahem sacharidů (pouze 5 g). Pozor, klasické pečivo obsahuje až 70 % sacharidů.

 

S tuky je to podobně. Jejich trávení je ale pomalejší, jsou důležité jako „nosič“ některých vitamínů a správně zvolené tuky poskytují esenciální mastné kyseliny. Malé množství vhodného tuku je tak v rámci dietní večeře v pořádku.

 

tipy na rychlou dietní večeři

Pro dietní večeři zvolte proteiny

Ať už chcete hubnout, nebo jen nenabírat další kila, jako hlavní makro živina vaší večeře poslouží nejlépe kvalitní proteiny. Dokonce můžeme klidně říct, že pro vás je jako stvořené jídlo podle zásad proteinové, nebo ketonové diety. Jídelníček pro ketodietu je založený převážně na proteinech, menším množství tuku a doplněný nízkosacharidovou zeleninou. Proto ketodietu volí mnoho žen jako spolehlivou cestu, jak rychle zhubnout.

Tak se pojďme podívat, co dobrého budete večeřet…

Z čeho připravit dietní večeři

Než začneme řešit recepty a vaření, představíme si vybrané suroviny. Jde ve všech případech o potraviny vhodné i pro nízkosacharidovou dietu a ketodietu:

  • různé druhy masa (s nízkým obsahem tuku)
  • vejce
  • ryby (mořské ryby obsahují zdravé mastné kyseliny Omega)
  • odborně sestavená jídla pro ketodietu od KetoFit
  • mléčné produkty, ideálně fermentované – tvaroh, bílé jogurty, sýry
  • proteinové koktejly
  • ořechy, olejnatá semínka a oleje lisované za studena
  • avokádo
  • proteinové pečivo a proteinové těstoviny KetoFit
  • nízkosacharidová zelenina – brokolice, okurky, cukety, květák, saláty, ředkvičky
  • bezsacharidové dezerty

 

bezsacharidová dieta

 

 

Jak vidíte, nebude to žádná chudá večeře, po které budete usínat hladoví. To je jedna z výhod proteinového jídelníčku – zasytí vás na delší dobu, než „dietní sacharidy“ typu rýže a brambory.

Recepty pro dietní večeři

Když už jsme si představili základní suroviny, pojďme na recepty. Pokud nemáte času na zbyt, nebo prostě neradi trávíte čas vařením, osloví vás určitě rychlá dietní večeře v podobě těchto receptů:

 

tipy na rychlou dietní večeři keto burger 

 

Ještě rychlejší budou tyto tipy na dietní večeři - recepty na pomazánky. Vychutnáte si je nejlépe s keto chlebem a jiným proteinovým pečivem a čerstvou zeleninou:

 

Tip: Potřebujete večeři vyřešit opravdu rychle, ale nechcete svoje tělo ošidit? Zvolte proteinový koktejl KetoFit, který si připravíte během minuty.

 

 tipy na rychlou dietní večeři

 

Milovníci polévek si taky přijdou na svédietní večeře v podobě polévky je ideální hlavně během chladné části roku, kdy vás zasytí i prohřeje:

 

 tipy na rychlou dietní večeři

 

Pokud máte čas a chuť věnovat vaření více, než pár minut, zkuste některý z těchto receptů:

 

tipy na rychlou dietní večeři

 

Tip: Inspirujete se řadou receptů na dietní (nejen) večeři s minimem sacharidů. Prozkoumejte všechny naše keto recepty.

Možností a tipů na dietní večeří už znáte spousty a pokud se chystáte na hubnutí, můžete si svůj aktuální stav zjistit na BMI kalkulačce zde.

 

 

 

 

 

28 hodnocení
4.9

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

potravina pro zvláštní výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den