Ketofit se bude měnit  >> PŘEČTĚTE SI VÍCE <<

 Zpět na všechny dotazy  Dotazy keto dieta

Kolik gramů sacharidů denně přijmout při keto dietě

Při keto dietě a úspěšném hubnutí je alfou a omegou snížený příjem sacharidů. Omezením příjmu sacharidů ve stravě dojde v těle ke speciálnímu stavu ketóza, kdy energie pro fungování těla vzniká rozložením tuků a vy tak hubnete. 

Kolik gramů sacharidů denně přijmout při keto dietě

Kolik gramů sacharidů přijmout za den, abych hubla?
Do 30 g za den při keto dietě.

Nejdůležitější u keto diety je obsah sacharidů v každé porci. Ten musí být velmi nízký, aby snadno probíhala ketóza a tím i rychlé a pohodlné hubnutí. Hranicí je 30 g sacharidů za den. Některé značky se do této hranice nevejdou, a tak uvádějí hranici 50 g sacharidů za den. Každopádně 30 až maximálně 50 g sacharidů za den je ta hranice, za kterou už nehubnete rychle ani efektivně.

S KetoFit se snadno dostanete i na 15 g sacharidů

KetoFit® jídla se vyznačují nejnižším obsahem sacharidů na trhu. Konzumací jídel KetoFit se běžně dostanete na denní příjem sacharidů kolem 15 g bez přidané zeleniny a do 30 g včetně přidané povolené zeleniny. Tím zaručeně dosáhnete úspěšné ketózy a rychlého hubnutí. (Přesná hodnota pak záleží na zelenině a produktech, které do jídelníčku zvolíte.)

Jak správně sestavit jídelníček, abych nepřesáhla 30 g sacharidů za den?

Ukázkový den hubnoucí fáze a příjem sacharidů:
(jídla připravená s vodou)

1. snídaněProteinový koktejl 0,9 g sacharidů

2. svačina: Panna cotta 2,26 g sacharidů

3. oběd: Keto omeleta česneková  1,6 g sacharidů + 200 g zeleniny ( kedlubna 100 g + ředkvičky 100 g) 8 g sacharidů

4. svačina: Proteinová tyčinka kokos-čokoláda 6,5 g sacharidů

5. večeře: Kuřecí polévka 1,6 g sacharidů + 200 g zeleniny (vařená brokolice 100 g + cuketa 100 g) 9 g sacharidů

Za tento ukázkový den přijmete 12,86 g sacharidů, nebo 29,8 g sacharidů včetně zeleniny.
Zůstává vám tak i prostor pro malé chyby.

S KetoFit přijmete méně sacharidů v porovnání s jinými keto dietami.

Doporučujeme do 50 g sacharidů denně

Jídla, která doporučujeme jen jednou za den v první fázi keto diety

Některá doplňková jídla KetoFit® doporučujeme konzumovat maximálně jednou denně, protože obsahují vyšší množství sacharidů. Není vhodné kombinovat během dne více těchto jídel.

Proteinová doplňková jídla jsou:

proteinové pečivo
proteinové tyčinky
proteinová čokoláda
nízkosacharidové džemy
palačinky
těstoviny risoni
sušené maso



Jídla s nízkým denním obsahem sacharidů

Proč toto omezení, když se jedná a produkty KetoFit?

Výše zmíněné produkty jsou vysoce kvalitní keto jídla a jsou také vhodná pro úspěšnou ketózu, ale je zde určité omezení. Jsou to tzv. doplňková keto jídla, která by neměla tvořit základ vaší diety, protože neobsahují veškeré vitamíny a esenciální živiny. Slouží jako chuťovky pro spestření hubnutí v 1. fázi. V druhé fázi keto diety tato jídla můžete jíst častěji.

Základ KetoFit jídelníčku v 1. fázi by měly tvořit: Koktejly, omelety, polévky, smoothie, kaše a pana cotta. 

Jak postupovat správně?
V hubnoucí 1. fázi konzumujete 5 produktů denně. Ze základních jídel si vyberete 3-4 porce a 1-2 porce si můžete vybrat z doplňkových jídel. Díky tomuto doporučení bude vaše tělo úspěšně v ketóze a budete snadno hubnout. Samozřejmě pokud chcete a upřednostňujete koktejly, můžete si dát jenom koktejly anebo jenom polévky... i 5× denně. 

Pro více informací o správném startu keto diety doporučujeme přečíst návod Jak začít Keto dietu.

 

Ukázka chybně sestaveného jídelníčku z doplňkových jídel:

SnídaněProteinová tyčinka cappuccino  7,5 sacharidů

SvačinaKeto croissant  4 g sacharidů

ObědProteinová pizza + Rajčatová omáčka  7 g sacharidů

+ 250 g zeleniny (žampiony 100 g + lilek 100 g + cibule 50 g) 11 g sacharidů

SvačinaProteinový chléb + Nízkosacharidový džem  7 g sacharidů

VečeřeKeto svíčková omáčka + low carb knedlíky  8 g sacharidů

+ 200 g zeleniny (červená řepa 100 g + celer 100 g)  12 g sacharidů

Za tento ukázkový den přijmete 56,5 g sacharidů. V tomto případě se ketóza v první fázi keto diety nedostaví, nebo se může výrazně zpomalit.

 

Jaká je doporučená denní dávka sacharidů po ukončení diety?

Po ukončení keto diety můžete denní příjem cukru / sacharidů zvýšit. Jsou důležitým zdrojem energie a není třeba se jich obávat. Je potřeba ale vybírat zdravé sacharidy a ve správném množství.

Ideální minimální příjem sacharidů po keto dietě je 80 g a maximální 130 g za den.

Sacharidy dělíme na jednoduché (převážně ve sladkostech), složité (komplexní) a vlákninu.
Cílem fit stravování je konzumovat ty komplexní a vlákninu.

Jsou to např. batáty, brambory, rýže, zelenina, pohanka, jáhly, kuskus, žitné pečivo, ovesné vločky a jen některé druhy ovoce. 

Podrobný článek jaká jídla jíst po keto dietě jsme podrobně sepsali v článku Jak se stravovat po ukončení diety.

Doporučený příjem sacharidů po ukončení keto diety

Související otázky

Je keto dieta bezpečná?   Je keto dieta bezpečná?

Je keto dieta bezpečná?   Budu hubnout ve 2. fázi keto diety?

Je keto dieta bezpečná?   Co jíst k proteinovému chlebu

Je keto dieta bezpečná?   Mohu kombinovat KetoFit s jinou keto dietou?

 

 Zpět na všechny dotazy  Dotazy keto dieta

 

 

 

 

Autor článku: Petra Tomanová
Odborná výživová poradkyně KetoFit

Na hubnutí nebudete sami!

Přidejte se k nám, vzájemně se podporujeme, sdílíme recepty, výsledky a zkušenosti. Hubnutí je hned snadnější.

Přidat se do skupiny

Podpora / recepty / příběhy
Zeptejte se reálných uživatelek, jak jsou spokojené s KetoFit, jak se jim daří hubnout, kolik kilo zhubly.

Neváhejte začít nový štíhlejší život

Přes 100 000 proměn v ČR a SR. Inspirujte se ženami, které už dosáhly své vysněné váhy.

Hýčkejte se těmi nejlepšími jídly

Pravá česká chuť

Speciálně pro ženy

Extra účinek při hubnutí

Zlepšují pleť, vlasy a nehty

Proč hubnout s kvalitnejším KetoFit?