Ptejte se: +420 770 110 650


 Zpět na všechny dotazy  Dotazy keto dieta

Kolik gramů sacharidů denně přijmout při keto dietě

Při keto dietě a úspěšném hubnutí je alfou a omegou snížený příjem sacharidů. Omezením příjmu sacharidů ve stravě dojde v těle ke speciálnímu stavu ketóza, kdy energie pro fungování těla vzniká rozložením tuků a vy tak hubnete. 

Kolik gramů sacharidů denně přijmout při keto dietě

Kolik gramů sacharidů přijmout za den, abych hubla?
Do 30 g za den při keto dietě.

Ideální příjem sacharidů není možné stanovit, protože každé tělo je jiné. Je však důležité vědět hranici. Denní příjem sacharidů v keto dietě by neměl přesáhnout 30 g, abyste se udržela v rychlém hubnutí v ketóze .

S KetoFit se snadno dostanete pod 15 g sacharidů

KetoFit® jídla se vyznačují nejnižším obsahem sacharidů na trhu. Konzumací jídel KetoFit se běžně dostanete na denní příjem sacharidů od 15 do 30 g včetně povolené zeleniny. Tím zaručeně dosáhnete úspěšné ketózy a rychlého hubnutí. (Přesná hodnota pak záleží na zelenině a produktech, které do jídelníčku zvolíte.)

S KetoFit vám tak zůstává i prostor pro malé zhřešení :)

Jak správně sestavit jídelníček, abych nepřesáhla 30 g sacharidů za den?

Ukázkový den hubnoucí fáze a příjem sacharidů:
(jídla připravená s vodou)

1. snídaněProteinový koktejl 0,9 g sacharidů

2. svačina: Panna cotta 2,26 g sacharidů

3. oběd: Keto omeleta česneková  1,6 g sacharidů + 200 g zeleniny ( kedlubna 100 g + ředkvičky 100 g) 8 g sacharidů

4. svačina: Proteinová tyčinka kokos-čokoláda 6,5 g sacharidů

5. večeře: Kuřecí polévka 1,6 g sacharidů + 200 g zeleniny (vařená brokolice 100 g + cuketa 100 g) 9 g sacharidů

Za tento ukázkový den přijmete 12,86 g sacharidů, nebo 29,8 g sacharidů včetně zeleniny.
Zůstává vám tak i prostor pro malé chyby.

S KetoFit přijmete méně sacharidů v porovnání s jinými keto dietami.

Doporučujeme do 50 g sacharidů denně

Jídla, která doporučujeme jen jednou za den v první fázi keto diety

Některá doplňková jídla KetoFit® doporučujeme konzumovat maximálně jednou denně, protože obsahují vyšší množství sacharidů. Není vhodné kombinovat během dne více těchto jídel.

Proteinová doplňková jídla jsou:

proteinové pečivo
proteinové tyčinky
proteinová čokoláda
nízkosacharidové džemy
palačinky
těstoviny risoni
sušené maso



Jídla s nízkým denním obsahem sacharidů

Proč toto omezení, když se jedná a produkty KetoFit?

Výše zmíněné produkty jsou vysoce kvalitní keto jídla a jsou také vhodná pro úspěšnou ketózu, ale je zde určité omezení. Jsou to tzv. doplňková keto jídla, která by neměla tvořit základ vaší diety, protože neobsahují veškeré vitamíny a esenciální živiny. Slouží jako chuťovky pro spestření hubnutí v 1. fázi. V druhé fázi keto diety tato jídla můžete jíst častěji.

Základ KetoFit jídelníčku v 1. fázi by měly tvořit: Koktejly, omelety, polévky, smoothie, kaše a pana cotta. 

Jak postupovat správně?
V hubnoucí 1. fázi konzumujete 5 produktů denně. Ze základních jídel si vyberete 3-4 porce a 1-2 porce si můžete vybrat z doplňkových jídel. Díky tomuto doporučení bude vaše tělo úspěšně v ketóze a budete snadno hubnout. Samozřejmě pokud chcete a upřednostňujete koktejly, můžete si dát jenom koktejly anebo jenom polévky... i 5× denně. 

Pro více informací o správném startu keto diety doporučujeme přečíst návod Jak začít Keto dietu.

 

Ukázka chybně sestaveného jídelníčku z doplňkových jídel:

SnídaněProteinová tyčinka cappuccino  7,5 sacharidů

SvačinaKeto croissant  4 g sacharidů

ObědProteinová pizza + Rajčatová omáčka  7 g sacharidů

+ 250 g zeleniny (žampiony 100 g + lilek 100 g + cibule 50 g) 11 g sacharidů

SvačinaProteinový chléb + Nízkosacharidový džem  7 g sacharidů

VečeřeKeto svíčková omáčka + low carb knedlíky  8 g sacharidů

+ 200 g zeleniny (červená řepa 100 g + celer 100 g)  12 g sacharidů

Za tento ukázkový den přijmete 56,5 g sacharidů. V tomto případě se ketóza v první fázi keto diety nedostaví, nebo se může výrazně zpomalit.

 

Jaká je doporučená denní dávka sacharidů po ukončení diety?

Po ukončení keto diety můžete denní příjem cukru / sacharidů zvýšit. Jsou důležitým zdrojem energie a není třeba se jich obávat. Je potřeba ale vybírat zdravé sacharidy a ve správném množství.

Ideální minimální příjem sacharidů po keto dietě je 80 g a maximální 130 g za den.

Sacharidy dělíme na jednoduché (převážně ve sladkostech), složité (komplexní) a vlákninu.
Cílem fit stravování je konzumovat ty komplexní a vlákninu.

Jsou to např. batáty, brambory, rýže, zelenina, pohanka, jáhly, kuskus, žitné pečivo, ovesné vločky a jen některé druhy ovoce. 

Podrobný článek jaká jídla jíst po keto dietě jsme podrobně sepsali v článku Jak se stravovat po ukončení diety.

Doporučený příjem sacharidů po ukončení keto diety

Související otázky

Je keto dieta bezpečná?   Je keto dieta bezpečná?

Je keto dieta bezpečná?   Budu hubnout ve 2. fázi keto diety?

Je keto dieta bezpečná?   Co jíst k proteinovému chlebu

Je keto dieta bezpečná?   Mohu kombinovat KetoFit s jinou keto dietou?

 

 Zpět na všechny dotazy  Dotazy keto dieta

 

 

 

 

36 hodnocení
4.8

 

Dámy, jde to snadno :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. den za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všechny příběhy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získejte přehled o slevách a akcích

 
 
Buďte s námi každý den